• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Trippa

Hej allihopa! Vågar mig tillbaka hit idag..

Har en bekännelse att göra - jag har inte köpt en enda julklapp ännu. Inte ens någonting litet - till någon! Borde jag ha panik? Orkar inte slåss med 1 million galna tyskar på stan. (ta stocholm city x 1000) Tänkte shoppa det mesta på flygplatsen och sen har jag 3dagar på mig i Sthlm.. Borde gå att fixa.

Ahhhhh - lite panik har jag! Kanske ska sätta mig och skriva lite julkort för att kompensera detta.

• Sister of the Night

Oms

Den handlar om pumpakungen JAck, som är den som styr i staden halloween. han klurar ut att han vill ta över tomtens roll på julafton, och det blir inte så bra.
    Detta har redan Sally, en ihopsydd tjej som mest påminner om en trasdocka, redan insett.

Hon har också insett att Jack är the man in her life.

Den är så vacker... Men man måste nog se den i lugn och ro för att verkligen komma i stämning :) :) :)

Trippa

Cool down girl! :)
    jag har bara köpt typ två.
    Det spelar egentligen inte så stor roll det där med julklappar; det blir liksom lite snett att alla tycker att de MÅSTE köpa saker till varann.
    En julklapp bör komma från hjärtat :)

Varför inte ge massage, en middag, en heldag i skogen, en helg på spa...?

Bara det är något man verkligen tror att den andra gillar! :)

Slappna av, du hinner ;) :)

• Trippa

Sister of the Night

Så sant.. Kommer nog att hinna, köper ju vanligtvis de flesta presenter den 24dec..

Har i 6-års tid bara skrivit "du ska få-kort", med massage, middagar, resor till min pojkvän. (ingen dum idee egentligen eftersom man själv får vara med..) Men han har inte ens "löst ut" förra årets julklapp. Har bestämt mig för att han faktiskt ska fa ett paket i år! Det blir nog en riktig överaskning!

Är såå rastlös idag - har haft influensa och varit inåst i lägenheten en HEL vecka!!! Har inte varit ordentligt sjuk på flera år!! varför nu??? Som tur är känner jag att jag snart är bra igen.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Trippa

Va? Har han inte ens _löst ut_ den???
    Nämen! :D *viftar med fingret och ser lagom förmanande ut ;)*

Klart man hinner. Fast att trampa ut den 24:e i ärendet känns kanske lite, lite som överkurs även för mig...

Oms

Åh, jag vet nog vilken du menar! Jag undrar... handlar den inte om att han får se "den sanna bilden" av sig själv...? vilka han sårat, och hur han kan gottgöra saker och ting igen...?
    *Sister grubblar så det ryker ur öronen, för den här _har hon sett!_)

Jag vill minnas att den var bra, ja! :)

Apropå Nm.b.c; en annan Burtonfilm jag kan rekommendera är "Corpse bride"!

• Trippa

Oms

Följde med kärleken hit till att börja med.. Tänkte att det kunde vara kul att lära sig lite tyska och prova att bo här ett tag! Nu har jag varit här i 2.5 år och trivs väldigt bra - jobbar iof en hel del, men är fortfarande urusel på tyska... (mot hur bra jag borde vara nu!)Bor i München, och det är bra om man gillar att åka skidor och bräda, nära till alperna. Och på sommaren nära till Italien. Så... Blir nog kvar ett lite tag..

Sister of the Night
    Jag hoppas att han inte får för sig att lösa ut den just nu iaf... Det blir för dyrt för mig - tripp till fint hotel och alla aktiviteter/middagar dyl en hel helg..

Julklapparna blir nog den 24.. Lite mindre folk på stan då! (Hoppas jag) + att jag behöver lite press för att få någonting gjort ibland..

• Telemarkgrrl

Så, både middagen och Ben&Jerry-glassen är uppätna. Är mätt som en propp.

Om julklappar, jag vill inte att folk ska känna sig tvungna att köpa julklappar till mig. Och egentligen så gillar jag inte heller att trängas med miljoner andra människor på Drottninggatan. Men jag ÄLSKAR att fundera på vad jag ska ge andra, vad som kan passa dom och sen slå in presenterna och skriva små dåliga rim på dom.

Åh, nu är det nån engelsk kriminalmordhistoria på tv. Ingen kan göra såna som engelsmännen.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......