• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Jag är också lite köksbenägen... :D

Ja, det är lite skumt faktiskt.... BT-träsket, hähä :D

Ja, vi "syns"! :)
    Ha en mysig kväller!

• Telemarkgrrl

Nääääeee, inte kan det vara så att jag kommer inglidande från ytterkanten för att ta inlägg nummer 7000?!?!?!

• Telemarkgrrl

Joooooo!!!! Tjohoooo! Iallafall enligt räkningen här i tråden!!

• Telemarkgrrl

Det måste ha varit min belöning efter århundradets tråkigaste julfest!

Det var skittråkigt och jag är (nästan) spiknykter!

• viktualia

Helllllloooooooo!!!!

Tjena Trippa! Välkommen till pittråden! Skoj att läsa presentationen!

Jessie - vad fn!!! fattar det inte att det behöver en söt flodhäst på ditt jobb?!?! Vilka dumskallar!!!! *hytter med näven*

Resten av gänget- Vickan is back!

- Begravningen var fin, jag ärvde en VRÅLLÄCKER tavla efter den söta tanten!

- Ni är strålande som tagit er förbi 7000 inlägg! *stolt*

- Det visade sig att vår vigsel filmades och med lite meck ska vi nog få LJUD också.. *lycklig*

• Sister of the Night

Markie

Men din lilla jäkel...! :D :D :D

Då måste jag ha vart nr 6999...?

Men stopp och belägg, har hela tråden vart på julfest just ikväll? *blänger lite misstänksamt omkring sig och börjar spinna på feta konspirationsteorier*

Vad käkade du då?

Själv gluffar jag mandel-ochrussinchokladkaka allt vad jag orkar just nu :D *raaaap...*

• Sister of the Night

Hej Vickan :)

Läste ju att du skulle på begravning... :( Inte så skoj kanske.

• viktualia

Det var en ljus och fin begravning, tanten var nästan 94 år när hon dog. Så visst är det saknad, men kanske inte så mycket sorg.

Vi var inte släkt, men känslomässigt var vi det. Och i hennes testamente stod det exakt vilken tavla jag skulle få ärva.

Och det råkade vara hennes allra största och snyggaste tavla... hennes riktiga släktingar var "ganska" avis över att jag fick den..... Och jag sände den söta tanten många tacksamma tankar!!! Helt rörd över att hon ville ge just den till just mig!!

• Telemarkgrrl

Hej Vickan!!! *vinkar*

Och hej Sis!! Ja, du måste ha varit 6999. Grattis till det!!

Maten var bara en av kvällens besvikelser, mitt bord fick mat sist och då var hälften slut och den andra låg utanför faten och såg ut som om nån ätit upp den och sen spottat ut den igen. Buffeer är verkligen bara trevliga om man får gå först.

Jag åt två prinskorvar och två köttbullar och ett par knäckemackor. Och lite lax. Det var alles.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......