• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

*skratt*

Det tåls att tänka på :) ;) :)

• Trippa

Bra fråga varför de alltid heter Inga.. Kanske för att det klingar sååå Skandinaviskt kanske? jag menar Anna, Linda, Johanna, Sofia etc.. De är liksom lite mer vanliga eller?

Håller med om att Köningsee är vackert! Var själv vid Gardasjön i Italien i sommras och cycklade - det var också såååå fint. (men jobbigt att cyckla upp, upp, upp, upp - men ack så kul att cyckla ner, ner, ner!)

Själv håller jag på med något så ovanligt som att städa! Men av någon konstig anledning fastnar jag här vid datorn hela tiden..

• Telemarkgrrl

Städa kl 10 en lördag kväll? Stackars lilla du! Kan du inte öppna en flaska vin och lägga upp fötterna istället?

• Trippa

Telemarkgrrl

Jo - men städa och vin hör liksom ihop för mig... Är inte speciellt effektiv just nu - går mest och virrar runt. (och dricker vin) Eftersom jag har legat hemma sjuk hela veckan så har jag ett överskott av energi! Min käre blivande har ockuperat soffan med en polare. De spelar tv-spel och det är inte min favorit hobby.. Så jag låsas att vara sysselsatt med annat!

• Fru Cinderella

Hallå på lördagskvällen!

• Telemarkgrrl

Trippa, jaså du har också en tv-spelande kille. Jag förstår inte heller riktigt tjusningen med det där men jag tycker att han är lite gullig när han sitter och spelar sånt där.

Cinderella, hej!

• Trippa

Hej Cinderella!

Telemarkgrrl

Det är gulligt när det inte blir för mycket... Som i kväll är det okay. Onsdag nätter 01.38... och jag vill sova ... inte så okay! Hur är vädret i Stockholm?? Jag hoppas på snö till att jag kommer hem på Torsdag - men det ser mörkt ut med det va?

• Telemarkgrrl

Mmm, jag känner igen det där med att det är irriterande när dom sitter uppe för länge. Nu när vi har en större lägenhet så går det lite bättre.

Jo, det ser dåligt ut med snö. Dom har visserligen sagt att det ska bli kallare och till och med minusgrader imorgon men det verkar inte komma någon snö. Och sen ska det bli plusgrader igen senare i veckan. Jättetrist.

• Trippa

konstig vinter... här är känns det nästan som sommar, och förra vintern hade vi -15 och så mycket snö att spårvagnarna inte kunde åka. Pratade med blivande svärmor långt uppe i norra Sverige, och hon sa att de knappt hade någon snö heller.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......