• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

Omsan vad kul med ett syskon till dotran!

haha, jag var i alla fall inte mest UFO - min chef är närmare 2 meter och drar gärna upp byxorna till armhålan, drar åt skärpet och får skitfet r*v fast han är rätt slimmad för att vara så gammal (läs 45).
    Marknadschefen som var med är från en håla i småland och har släkt i Torsby (hohoho!), projektledaren från byrån är en riktig ståkålmare fast hon har sommarhus i Alfta och den andra tjejen som är grafisk operatör är nog från Borås - men de BOR ju ändå innanför tullarna å har sån koll.

• Jamsan

hahahaha *ser en 2meters-koloss framför mig med uppdragna byxor* låter som en riktig sexbomb

Vickan- Det var nog trots allt jag själv som åt ALL den där maten igår, men inatt när jag satt på toa, så var det garanterat Janne som var i farten. Majsan är pryd och går iiinte upp på natten och gasar sådär..

omsis- vad kul med ett syskon för dotra din men ska ni försöka få barn du och din man?

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

oj jag har tydligen inte snappat upp det omsan, sörry

*snark* vad segt med måndag..

• viktualia

nenne - det lät PRECIS som ett gäng lagom stroppiga inflyttade sthlmare... *asgarv*

Majsan... det var apselut Mas-Jan som spydde, inte du!

• nenne78

fan. kom precis på att jag inte alls kan ta det lugnt på jobbet idag. Dags för faktureringsunderlag till ekonomen på nedre plan... Eftersom jag skickar så otroligt mycket grejer så fakturerar vi 2 ggr i månaden för annars blir det kaos!

Men fick veta av min chef att jag kommer att få förskott på bonusen på jullönen *dollartecken framför ögonen* å jag har varit riktigt snäll i år (därav magkatarren, förmodligen ) så jag tror att Tomten är givmild!

• viktualia

nenne - du låter som en typisk "Duktig Flicka" - akta magen och sno pengarna fort som fn! Hi hi!

Själv är jag mest yr idag. Vet inte vilket projekt jag ska bry mig om. Så jag tar det jag har mest dåligt samvete över.....

• nenne78

viktualia
    jag vet men jag har bara ett läge och det är att gå ut hårt och sen öka. Nu låter jag jävligt pretentiös men jag önskar jag var lite mer lat (säger jag förresten som häckar här i tid och itod...). *fnissar*

nu måste jag jobba. Det är säkert! Verkligen. Måste bara kolla andra tråden först... *dumdidmummmddimasd*

• viktualia

jag är LAAAAAT och skulle behöva en uns "Duktig Flicka"-syndrom ibland... särskilt när chefen gnäller på mig... då borde jag gasa mig ur krisen... istället blir jag gnölig och passiv...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......