• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fniss... vi ligger sked under filt vi också.. men MED anständiga brallor... *asgarv*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jamsan

helt plötsligt fick jag en stor sten över mig. Chefen kallade in mig och berättade att jag inte kommer att få anställning när mina provmånader är slut. Företaget går dåligt men jag trodde verkligen att jag skulle få stanna. Jag började gråta och nu är jag så jävla ledsen
    fan

• Meddelande borttaget
  • nenne78

*hakar lydigt på enkäten* Hurra!!

*sminkar du dig till vardags? japp, men bara mascara. Annars är det Boris (se ovan)

*om ja, finns det ngt tillfälle då du absolut itne kan vara osminkad? På jobbet.

*vad i din sminkväska klarar du dig inte utan och varför? mascara. Vill inte se ut som Boris (jäkla tjat). Lustigt att Frullan skulle döpa sitt framtida frö till Boris... :-s

*har du speciella jobbkläder? näe. Här blir man skitig men eftersom jag är tjänsteman ska man väl se ut som folk så jag försöker hitta den gyllene meddelvägen. På det ett par träskor med stålhätta pga skaderisken när jag kör pallyftaren.

*vad skulle du aldrig sätta på dig? Mycket. Cityshorts. Ballongkjol. brett resårskärp.

*vad är ditt favoritplagg? huvtröja!

• nenne78

Jamsan
    mäh!! Stackars dig!!! *kramar om* Vad tråkigt! Vilken jävla chef som droppar det en vecka före julafton.

• Jessie76

Men Majsan.... Vi har det verkligen lika du och jag

Usch vad tråkigt
    När går den tiden ut då?
    Hang in there, jag har märkt att det hjälper å tänka att det finns en mening med allt!
    Tänker på dig snygging, det är du och jag nu Vi håller ihop, du behöver bara bli gift och gravid så skulle vi kunna va samma person Ja... och att du gick upp 30 kg då Men det är ju en smärre detalj

• Jessie76

*sminkar du dig till vardags?
    Jepp - every day

*om ja, finns det ngt tillfälle då du absolut itne kan vara osminkad?
    Jepp - every day

*vad i din sminkväska klarar du dig inte utan och varför?
    Skrev först mascara, men nej det måste bli ögonbrynsgrejjerna

*har du speciella jobbkläder? klädkod*
    Nope, men man har ju snygga kläder.... OJ, som att andra inte har det... Men alltså inte college tröjor eller byxor... Hajjar ni?

*vad skulle du aldrig sätta på dig?
    Mycket.... Britney Spears kläder - har ni sett sista bilden i Klick? *ryyyyys*

*vad är ditt favoritplagg?
    Till vardags eller fest?
    Vardags: Min plyschdress (Jepp OMs jag har en lika dan - grön)
    Fest: Stövlar!!!! Jag ÄLSKAR stövlar!!

• Jamsan

tack att ni bryr er Puss för det

ja jag tänkte på det Jessie, verkligen samma sits jag är så ledsen så jag vet inte vad jag ska ta vägen... det är inga 30 kg mellan oss förresten..

nenne- visst var det snällt att han droppa det innan jul, och han tyckte han gjorde mig en tjänst. så att jag hinner söka nytt. slutar i mars. Kul jul. F*ck him..

omsan jag tror inte att det var en uttnyttjandegrej. dom köpte loss mig från bemannigsbyrå, och det var DYRT. men företaget går katastrofdåligt så det är väl det de handlar om- men jag trodde att jag skulle minst få stanna 2007 för ska försöka satsa ett år till.

fan jag bara sitter här och tjurar, jag har verkligen trivts här och sen känns det läskigt att det blir en omstart igen med intervjuer, nya medarbetare nya chefer och krav. fan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......