• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jamsan

och jag förväntar mig inte att ni ska tycka mer synd om mig nu.

ni har redan varit så gulliga och brytt er allihopa. Jag tycker om er så mycket för det.

• nenne78

usch vad trist Jamsan Om undertråden är slut tycker jag att du gott kan gå hem. Tror säkert chefen förstår det att du inte har någon ork att stanna kvar idag.

• viktualia

Majsan!!!!!!!

Om jag kunde så hade jag kommit stormande och

1. Dragit din chef i örat och förklarat att hela företaget kommer rasa utan Majsan!

2. Kidnappat dig därifrån och dragit ihop trådpolarna här och hinkat lite vin! (alkoholfritt för vissa).

Men nu kan jag bara sitta här och säga att jag förstår att det är jättetungt och att det är hemskt med grusade förhoppningar!!!! Och skitjobbigt att man inte får ha sånt ifred utan måste berätta det för alla och ingen förr eller senare.... Jag kommer nog få en liknande krasch den dagen samma sak händer här (för det kommer hända)... faaaaaaaaaaaaaaaaaan jag MÅSTE ta mig samman och söka nåt annat jobb.. men det verkar ju närmast omöjligt att få mig till det...

Förlåt att jag drog in mig själv här på ett hörn.. men jag riskerar VERKLIGEN att hamna i samma sits.

Allstå skickar jag ALLA sympatier till dig!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

Gå hem majis
    chefen kan vel hänga sig i en lyckstolpe om han inte fattar att du inte orkar jobba

• Telemarkgrrl

Och JAG hade minsann följt med Vickan!!

KLART att du ska gå hem Majsan!! Det där j-a skitföretaget klarar sig ändå (och gör dom inte det så är det bara HAHHAHHAAAAAAAA!!! TJIIII fick dom!!!) Se så, gå nu!

• Jamsan

ja nu går jag hem! chefen erbjöd mig skjuts till t-banan. men jag sa att jag behöver en promenad

vi hörs nog hemma sen jag ska kolla platsbankshelvetet hela kvällen tror jag

• nenne78

vad skönt att du fick gå hem nu(fast klockan är ju ändå kvart i fem...).

ÅÅÅH vad triiiiiiist!!!!!

• viktualia

ååååå fy *MASSA JÄTTEKRAMAR*

och givetvis går lika stora JÄTTEKRAMAR till Jessie.. har inte glömt att du var/är i typ samma sits.. men jag var nog för stressad då för att riktig svara på ditt inlägg.

Stackars Jamsan och Jessan helt enkelt!!!
    Puss på er!
    Jag tro på er båda!

• nenne78

jessie! Nu har jag missat något!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......