• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

du verkar ju jätteamitiös vickan! Eller har jag blivit lurad av dina akademiska termer?!?!?

En annan måste ju ta igen för att man inte har läst vidare (hur var det nu, läste i något inlägg här tidigare om att de som inte hade studerat på högskola var oambitiösa och lata...stämmer inte riktigt på mig)
    nåja. Skit samma, snart är jag julledig! YEEIII!!!

• nenne78

å nu är det lunch. Blä. har bara a-fil och bananer med mig Tyck synd om mig, snälla??

• viktualia

Man kan vara lat och akademiker samtidigt! Promise!!! Här är ett exempel... näeee det hänger på motivation och har jag sådan så blir jag ambitiös. Men efter mitt bråk med chefen förra veckan så är jag inte så motiverad och alltså dölaaaaaaaaaaaaat!

Stackars Nenne, trist lunch!

En av kollegorna här har ett annat jobb vid sidan om. Det där andra jobbet hade gett henne en chokladkartong med 84 bitar i!!! Som hon tog hit.... så nu mumsar vi friskt!!!! Kan nog skicka en till dig, Nenne! Nån annan som är sugen?!?!

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

jag åt pasta och en sked keso till lunch, usch vad trist, men jag orkade inte gå och handla..

• viktualia

Omsan... jag får nog åka till Sthlm och gå på långprommis med dig på Djurgårn i julhelgen... för sprängande brallor kommer det snart finnas här med... bläääääää

Majsan... EN sked keso.... blev du mätt?!?

• Jamsan

jag åt ju som en tok igår så jag känner mig helt svullen och mätt fortfarande men jag tog ganska mycket pasta.

Förresten blev jag lite deppig gick in och kollade bilder från i helgen på oss ´när vi var ute och jag såg ut som en kossa på alla bilder så nu blev jag helt deprimerad usch och fy. sorry tänker inte säga vart vi var..

• viktualia

men Majsan.. man FÅR bli deppig över hur man ser ut på bild... det är faktiskt tillåtet.

Själv måste jag säga att bröllopsbilderna framkallar ganska blandade känslor hos mig. Å ena sidan så var jag jättefin i min vita klänning, å andra sidan ser man knappast smalare ut i helvitt och en del bilder är ju inte direkt sådana som jag vill se för ofta......

• Jessie76

Halloooooooooooooooooooooo

Vart har du vart på bild Majsan???? VARFÖR har inte jag hört det???!?!?!

Kom igen nu, släpp loss å ge mig en adress!

Jag har då övervägt det här med jobbet i helgen och kommit fram till att det nog inte är så farligt. För nu kommer jag att kunna vara mammaledig och när jag är klar med det så kommer dom att ringa å ringa å ringa och böna å be att jag ska komma tillbax Så mycket tro på mig och mitt underbara jag har jag Och jag är fantastisk!
    Och nej Oms, jag har inte berättat - vad tänkte du?

• Telemarkgrrl

Jag viiiiiiiiiill ocksååååååååååååååå se bilder, Majsan!!!

Fick för övrigt lämna tillbaka en blus på lunchen som jag köpt, utan att prova, i min vanliga storlek. Jag spräckte nästan sömmarna på den när jag provade den hemma. Redan FÖRE jul. Buuuhuhhhuuuuääääähhhh!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......