• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

Oms!! :)

Där är du ju! *ler*

Aaaah, gillar parrallellen till Ronja o co, jag älskade Ronja när jag var liten :D
    (Ska jag vara helt ärlig så älskar jag nog Ronja Rövardotter än i denna dag).

Ja, inte sant?!? Visst VILL man?? Den är ju som gjord för gemensamma djupanalyser... den var så stark.

Vad synd att inte konserten gav dig så mycket... :( Det lät ju annars som en rätt häftig grej.
    *funderar* Det måste vara kul att bo i huvudstan, jag menar, rikt utbud av aktiviteter lär ju finnas?

Själv har jag dammat av en gammal goding di kallart (sagt på riktigt bred dialekt ;) :D), nämnligen Modern Talkings "Your my heart, your my soul".
    Aaaah, rockar bra! *nostalgisk* :) :) :)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Nä, vissa kvällar är som uppesittarkvällar"... :D

Adolf Fredrik, hmmm, de kan sina saker rät bra va? Jo, jag tror jag vet vad du menar. Man förväntar sig en sak och det blir nåt helt annat - ibland kan det bli hur bra som helst ändå, men andra gånger blir det en ren besvikelse...!

Åh, jag misstänkte det. Låter skoj! men det är väl rätt feta bostadsköer också :D
    Dessvärre, för jag misstänker att det är rätt intressant att kunna "dimpa in" på lite allt möjligt, när man känner för det... *ler och drömmr en stund*

Ja, kvällen är sen. Godnatt och sov gott, vi "höres" :)

• Jamsan

GOD MÅNDAG

måste läsa ikapp nu...
    Julmiddagen igår var mysig, men jäklar vad mycket jag åt, var ju bakishungrig också till råga på allt. Så jag slukade nästan en hel saffranssockerkaka själv

Fick gå upp på toaletten i natt för att jag mådde så illa ojoojoj ska inte dra några toahistorier så här tidigt på morgonen..

EN VECKA TILL JUL WWWWWWWWIIIIIIIIII

• Jamsan

*läst ikapp*

Svullen Bäver

....får mig att komma ihåg den dagen för ett antal år sen jag gick runt med en svullen blå bäver Jag ramlade på en cykel så ramen skar in där mellan bena svullen bäver var namnet..haha

Sister- vart bor du nånstans?

• Telemarkgrrl

Go morron, go morron!!

Ooooiii, julen och ledigheten närmar sig!! Hur skönt är inte det på en skala?!

Jag fastnade framför Notting Hill igår kväll, jag bara smälter av Hugh Grants preppiga engelska skolpojksutstrålning. Och hans engelska ... . oooooaaaaaaaaa, vad fint! Vad tycker ni andra? Jag har förstått att det råder riktigt delade meningar om hans sexighet.

Stackars dig Majsan! Inte kul att bli illamående så där på natten!

• nenne78

hejsan svejsan!
    ååh är Sis tebax! *tindrar* vad kul!!!

aaaaaaah har så ont i magen! Var i stockholm på partaj i torsdags med några kunder och efter det är det totalt knas i magtrakten. Har proppat i mig proviva och losec men det känns ändå inte bättre. Lagom till jul. Jätteroligt. Jaja, det var kul att få bli lite kalas på smarrigt vin men det känns inte nu som att det var värt det direkt. Å det är 08-ornas fel ALLTIHOP!

• nenne78

en uppdatering - är Jamsan - Majsan??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......