• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

* Vad är ett måste på julbordet?
    Allt!! Jag formligen ÄLSKAR julmat!!! Förutom dopp i gryta, lutfisk och sylta.

* Vad dricker man till julmaten?
    Nyckelbryggeriers Julmust - finns ingen annan.....

* Mjuka eller hårda julklappar?
    MÅSTE man välja??? Näääh... Jag vill ha båda! *putar lååååååånggt ut med underläppen*

* Kalle Anka eller Karl-Bertil Jonsson?
    Har inte sett KB på flera år, och kommer aldrig mer att se den heller! Usch Kalle har jag alltid intentionen att se, men ledsnar vid Ferdinand

Snartis - jag är på väg att bli förkyld - blääää Så jag vet inte, men jag tycker alla symtom utom brösten har försvunnit.... Skönt å bli av med halsbrännan ett tag Men brösten är fruktansvärda faktist

• viktualia

Näeee min mamma är snäll.. för VAD ska man med Kalle till?!? Näee jag klarar mig strålande utan faktiskt!

Majsan - du måste ju ringa bostadsbolaget och säga till om det där med knarkarkvarten!!

• mary81

Ja tellis han är lite chockad faktiskt!

• mary81

Ja jag ska göra det idag Vickan!

• nenne78

mäh Kalle var ju det enda tecknade man såg förutom mastodont Sandybell) men de senaste åren har det varit så hysteriskt livat på jul så att jag har slocknat alldeles efter att de målar schackbrädet i tomteverkstan. Det är inga barn längre som tittar på det där utan det är bara vi vuxna (ja, int jag då zzzzzzzzz) å så skrattar de åt samma saker år ut och år in *himalr med ögonen* men det är ju ås det SKA va!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Vad man ska med Kalle till? Det är ju ingen jul utan Kalle!

Fast jag är som Nenne, jag har alltid julbordskoma under Kalle och somnar som en gris. Men man sover aldrig så gott som till Kalle.

• mary81

haha precis samma här Nenne ingen jul utan Kalle..

Vickan ringde till bostadsföreningen nu, hon blev jätteglad att jag ringde och berättade det! så självklart tog jag tillfället i akt att ta upp vårt andrahandskontrakt som skulle omvandlas till första hand! (om du kom ihåg att jag undrade om regler där förut) Hon skulle kolla upp det och nu kan vi bara hoppas att dom är sjysta och låter oss skriva på ett 1:a handskontrakt..

• Jessie76

Snartis!! Ho hooo
    Hur känner du dig då?? Är vi i samma vecka nu eller?
    När hade du sista mensen?
    Jag har fått en tid till en gyn (hon som skrev ut min "medicin") - för hon ville kolla upp det där med förra månadens konstiga blödning.
    Whatever - "hör" av dig nu!!

Vi äter julbord efter Kalle! Vad äter ni senare om ni äter före?? Är vi konstiga??? Vad händer i norr?????

• mary81

Jag äter julbord både innan och efter!
    Min sambos släkt har som tradition att träffas tidigt, och min släkt träffas lite senare och det blir oftast fest in på småtimmarna.. Detta gör att vi hinner med båda tillställningarna utan problem. men jäklar vad man äter på julafton

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......