• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Fniss, pratar du som en gammelfarmor Majsan?! Svårt att säga när man bara ser det i skrift, man måste nog höra det. Men det *ser* inte så gammelfarmoderligt ut.

• Snart så....

*sniff* Nu har jag varit och fixat sangrian, åhhh vad det luktar gott *flashbaxz till Spanien*

• mary81

Eller hur???? TACK

han tycker det är just orden skåla och ge bort en flaska som är farmorprat

Han är en sån kille som vägrar bli gammal så han fick väl lite panikångest när jag har blivit huslig där hemma och bakar och har mig, och börjar prata som farmor

• mary81

Snartis- vad skulle du ha på dig nu igen??

uupppps, nu är jag senil och glömmer saker också

• Meddelande borttaget
  • mary81

jag måste ta tillbaks att han får panikångest när jag har varit huslig.. jag har aldrig sett honom så lycklig oxh kär som han är när jag står där med middagen klar varje kväll och bakar och gör fint hemma
    han säger att han är helt chockad och har aldrig sett mig så ordentlig *stolt*

• Snart så....

Jag ska ha på mig en svart ballongkjul och en axellös topp/tub topp i grått med svart band upptill och runt midjan. Lite svårt att beskriva.

Nu har jag fixat håret och ska snart byta om och fixa sminket(osminkad just nu)

GRATIS är gott :) Därför alla blir så fulla hhahah??

• Snart så....

Snart är det dags för strumpbyxorna-kampen *asg*

• mary81

Snartis- vad fint det låter, helt i min smak! och med lockigt hår, vilken babe!
    Vilken tid börjar kalaset?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......