• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

jag bodde ju som bekant i storstaden i 3 år, 2,5 av dem var jag tillsammans med maken och vi gick ofta ut och åt när han var på besök. Det är ju så himla mysigt!!!

Det kanske är jag som ska tipsa er istället?!?! fniss fniss.. Parallellt med Hornsgatan i närheten av Mariatorget, fast norrut, hittade vi nån mysig italiensk.

Andra ställen som passerats är tex Koh Pangan (njaa jag fick mat som jag inte riktigt tålde.. men UJ vad skoj ställe) och Lounge 51 - väldigt god mat...

*grubblar frenetiskt*

Näee min fantasi är inte vad den borde...eller öööö hm... jag BORDE ju jobba men men...

• Snart så....

hahaha vickan jobba? det finns inte inplanerat i min kalender idag

• viktualia

Fridays är utslitet i min värld - god mat men jag hamnar ALLTID där...

Cypern lät skojigt!!! Ska spana på den!

• viktualia

Mamas och Tapas är förresten en annan favvo! Ujuj! Blir glad bara vid tanken.. men där har maken varit med två gånger... så nej...

Cypern lät bra när jag läste på lite... www.alltomstockholm.se är ett väldigt bra ställe!!!

• Snart så....

*skäms* men har inte varit på Mamas och Tapas. Har faktikst inte ätit något spanskt i Sverige, kanske för att de inte kan göra det lika bra.

• Telemarkgrrl

*hur gamla var ni första fyllan?
    15 år, på skolresa i Leningrad

*Vad drack ni oftast som omyndig?
    Brännvin Special (billigaste märket på bolaget) och Perlette (billigt mousserande vitt vin)

*Hur fick ni tag på det ni drack?
    Min brorsa ställde alltid upp

*Har ni gjort ngt riktigt pinsamt pga alkohol?
    Hmm, har jag någonsin varit riktigt full utan att göra bort mig? Nä, jag tror inte det. Får en sån sjuk glappkäft när jag dricker alkohol och säger dom mest pinsamma saker.

• Telemarkgrrl

Jaså, pratar vi inte fyllor längre?! *förvirrad*

• viktualia

Mamas och Tapas är ju jättemysigt! Sen om det är spanskt eller inte.. det är framförallt GOTT!!! Fast en gång fick jag ett väldigt skumt rödvin där.. så man får välja vin med omsorg!

• Telemarkgrrl

Men Stekpannan är ju MIN kvarterskrog!! Och Papa Sisto är MIN favvoitalienare! Spionerar ni på mig eller?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......