• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Go frullis eller ska jag säga Fullis
    haha
    du och jag är nog trådens alkisar
    men inte är vi ledsna för det. jag älskar sprit!! och sen vill jag bara säga att jag OM nån blir bakis.
    jag spyr, sprängande huvudvärk och konstig ångest.. inte så normalt att jag varje vecka längtar efter mer viiiin. jag tänker att när vi får barn nån gång i tiden får man väl börja sakta ner på farten.

SKÅL TA MEJ FAN

vickan- f*n vad jag skrattade åt TA mig under granarna haha
    blev nästan lite sugen, bara han kör överst så man slipper bli stickig i ryggen

• Telemarkgrrl

Oms, jag blir också helt knäpp av sprit. Jag blir som en helt annan människa och skulle lätt kunna få för mig att göra helt knäppa saker, som balansera på balkongräcken, följa med okända människor på obskyra fester och sånt. Helläskigt! Så jag håller mig också till vin nu för tiden.

• mary81

tellis- jag är sån som ALLTID ska hålla samma takt som det manliga k ö n e t (tänkte om det ordet fastnar i filtret? gör det de? ) kolla bara på kryssningen när jag var den enda som gjorde slut på mina drinkbiljetter
    haha

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Hahaa, i min ungdoms dagar så brukade jag också ta ett par huvudvärkstabletter redan innan jag gick och la mig, det funkade faktiskt hyfsat.

Fast en gång skulle jag sova över hos en kompis och hon låg och kräktes så hon bara stönade att jag fick hämta tabletterna själv i medicinskåpet. Jag tyckte att hon hade ovanligt stora huvudvärkstabletter men jag tog två ändå. Och vaknade med jordens värsta huvudvärk!

När jag kollade sen så hade jag visst tagit två penicillintabletter istället.

• Snart så....

Moooahahhaha
    Jag håller med dig vickan om nästan allt på din lista förrutom att jag mår bättre om jag blandar HEJDLÖST bland sprit.

Av nån anledning super jag ALLTID ner mina kollegor :D :D
    Jag älskar nubbevisor och kan bita av 5ggr medans kollegorna tar 5 hela *asg*

• Snart så....

Har faktiskt bara spytt 1 gång när jag var 17 sen aldrig mer...

• Snart så....

Min första fylla var på rosa champagne :D
    Inge folkis här inte, har aldrig gillat det *ryser*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......