• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Jaaaa! det gör ont vad avundsjuk jag är
    jag vill verkligen också! Mina två bästa vänner är ute och reser runt för tillfället (både är singlar) den ena i australien och den andra i Thailand. Det är inte kul att sitta och ta emot alla mail och bilder på bruna, paraplydrinkade tjejer bläääääääääääää

• Snart så....

fast var ju 3 veckor i spanien i somras så ska inte klaga. Fast det var ju evigeheter sen...

• mary81

snartis- du ville veta om bröllopet kom jag på...
    Vi ska gifta oss i Jämtland, i Frösö kyrka, den ligger uppe på en höjd. Sen ska vi ha festen på ett hotell mitt i Östersund där alla också övernattar Vi ska bjuda ca 95 personer, och jag tror vi väljer att ha barnfritt bröllop. Jag vill INTE ha skrikiga barn i kyrkan, och på festen vill jag att alla ska släppa loss ordentligt

klänning har jag inte bestämt än men om jag vågar ska jag beställa en från houseofbrides..

Ja det var lite info.. önskar bara att fotograf och liveband ska bokas snart också.. och solist i kyrkan. När vi förlovade oss i Barcelona, så kom vi hem på natten lulliga av alla champage. Då hörde vi en kille som satt i lägenheten mittemot som spelade gitarr och sjöng så jäkla bra!! så vi ropade ut honom och det visade sig att han var svensk?? så han satt och spelade fina låtar för oss hela natten hahaha
    dan efter mötte vi honom och jag frågade om han ville komma och spela på vårt bröllop.. vi fick hans mail men vi har inte hört av oss än. Det vore en dröm om han skulle vilja komma och spela i kyrkan ojojoj nu drömmer jag mig bort här, sorry för det långa inlägget

• Snart så....

Majsan: Roligt, vad många ni blir :)
    Helt klart ska ni ha barnfritt om ni vill ha det. Är ni från Jämtland?
    Har du tittat ut någon speciellt modell av klänning?
    Jag har kollat lite på klänningar och kommer nog ha något som liknad Omsans. Fast vet ju inte än om det passar mig

• mary81

Mamma är från jämtland och hela min släkt bor där. Det ska bli så mysigt att gifta i en sån fin miljö. Egentligen skulle vi ta en ännu lantligare kyrka men Frösö kyrka är så fin. Det ska bli kul att dra upp alla vänner och resten av släkt upp dit så det blir som en långhelg men det är säkert många som tackar nej som inte har möjlighet att åka upp, så det lär inte bli 95 pers..

• Snart så....

jättefin, är det med släp?

Har tittat på liknande faktiskt :D

• mary81

ja det är avtagbart släp!! perfekt eller hur? det går att se om du klickar på fler bilder..

• Snart så....

Mitt jobb är så muppiga när det gäller internet så får bara se huvudsidan tyvärr

Jättebra med avtagbart släp :)

• mary81

nu ska jag ta en repa till stan, känner att jag MÅSTE hitta nåt nytt.. sen blir det lite träning..

och när jag kommer hem ska jag få ärtsoppa och pannkaka

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......