• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Ja usch vi blandade martini med Sprite

• viktualia

Jag håller helt med.. har helt klart svårt för Martini... men EN god variant kan jag:

Ta en hel vattenmelon. Skär av ett lock och gröp ur lite. Häll i en flaska Martini och låt stå en stund. Lägg er sedan i en ring runt melonen med varsitt sugrör! Najs!

• Snart så....

Hmm...jag blir nog lite mer full-i-fan när jag blir full. Kacklar med alla,skämtar, dansar och är överallt...
    Jag bjuder inte så mkt på mig annars (på jobbet)så många tycker det är jätteroligt

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

*hur gamla var ni första fyllan? 15

*Vad drack ni oftast som omyndig? Cider, häxblandningar

*Hur fick ni tag på det ni drack? Kompis storebror eller mamma(JA hon köpte 2 cider ibland)

*Har ni gjort ngt riktigt pinsamt pga alkohol? Näää jag är nog lite tråkig på det planet, kommer alltid ihåg allt och blir aldrig knökfull (tål mkt)

• viktualia

Jippi!!!

ENKÄÄT!!!

*hur gamla var ni första fyllan?
    14 år

*Vad drack ni oftast som omyndig?
    Folköl minsann!!

*Hur fick ni tag på det ni drack?
    Handlade själv på mindre nogräknade kiosker.

*Har ni gjort ngt riktigt pinsamt pga alkohol?
    hm.... värst var nog när jag blev råtankad hemma hos mina päron när jag hade fest där och firade att jag fyllde 28 (snart två år sedan).

Mamma och pappa kom hem sent från en annan fest och fick ta hand om en asfull Vickan... Det hör till saken att det ALDRIG hänt innan... En av mina bästa kompisar lär ha sagt följande till mamma: Se det positivt, du får ta hand om Vickan nu men slapp sånt när hon var 14....

Själv missade jag efterrätten.. men gästerna fick den och var glada ändå...

*skäms fortfarande något GRYMT*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Snart så....

Nu börjar säljarna komma in på kontoret som ska vara med på festen.
    Kommer finklädda i kostym...sååå fina. Är alltid lika roligt att se alla uppklädda :)

• mary81

*hur gamla var ni första fyllan?
    14

*Vad drack ni oftast som omyndig?

häxa, blandade ALLT från mamma och pappas barskåp. Hade ingen aning om vad nånting var. Härligt det blev när det skar sig av Baileysen baaaaaaaaaaaaaaaaa

*Hur fick ni tag på det ni drack?

som sagt ovan...
    + att mamma ibland köpte 2 cider till mig och trodde det var det enda jag drack..

*Har ni gjort ngt riktigt pinsamt pga alkohol?

det är så mycket så jag vet inte vad jag ska säga
    blev väckt av en vakt en gång på toaletten på Berns. OBS OBS OBS! jag är inte ett sånt fyllesvin som ni ser framför er, bara väldigt partyglad..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......