• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • mary81

näh telis jag fick inget igår på 6-fronten karsloken är ju så trött och slut på kvällarna nu i december.. ska ta igen ALLT under juldagarna

tellis, du kanske fortfarande är lite lullig av vinet igår.. så bakfyllan kommer lagom till lunch..

Snartis- åhhh vad härligt det låter och ladda för fest. Jag ska på tjejmiddag sen med röööödvin i massor. Så jag laddar också lite.

Vickan- dina regler funkar inte för mig, jag är nog inte tillräckligt mogen än.. jag har försökt att ta varannan vatten en gång, men hur gått smakar det??? när man kan ta en Frozen Margarita

• Telemarkgrrl

Hahaaaaa men Vickan då! Jag blandar aldrig, dricker sällan mer än två glas vin och skulle aldrig att få för mig att dricka på tom mage, jag mår tillräckligt dåligt av en tom mage utan att skicka dit sprit. Men om jag nu dricker fler än två glas så BLIR jag bakis oavsett om jag dricker dom före kl åtta på kvällen och om jag tar varannan vatten. Det bara är så. Jag är en BAKISMÄNNISKA.

En kompis till mig har tipsat om att man ska ta vätskeersättning (finns på Apoteket) innan man går och lägger sig men det är det enda som jag inte har prövat än.

• viktualia

majsan.. jag råkade läsa: ska ta igen ALLT under julGRANARNA"....

*fnitter*

men du är ju så liten så du kanske inte har känt av tantvarianten av baksmälla än... själv hade jag århundradets vidrigaste baksmälla våren 2002.... och sen dess har jag skärpt mig.. med få återfall. och 2002 var jag.. ehum... 25...

Omsan - det lät väldigt taskigt! Förstår inte chefen att du måste ha ett liv också?!? Och att folk måste ha utrymme i sina tjänster innan man lägger på dem nya uppdrag?!?

• nu är jag fruL

ha ha ha majsan
    har det med mognad att göra
    det hade inte jag fattat
    MEN då kan vi ju snabbt och enkelt konstatera att fruLLan minsann inte är ett dugg mogen eller duktig

dricka vatten
    varför då??????????????
    öl och vin är ju MYCKET godare.
    Näe jag dricker aldrig vatten. Då blir jag ju full i magen och mindre alkohol får plats. Man får ju lov att prioritera.

men till saken hör att jag ytterst sällan blir bakis. Det blri jag enbart om jag slarvar och inte äter tillräckligt mycket.
    Men så mogen är jag så jag kan äta i alla fall

näe mer sprit.

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

stubben:
    en av mina bästirsar är precis som du en bakis människa. Blir totalt sjuk. men hon har börjat med vätske ersättning innan hon går och lägger sig och säger att det är super bra.
    Dessutom har hon nyligen kommit på att om hon äter fett på natten precis innan hon ska gå och lägga sig så mår hon mycket bättre dagen efter.

Lite tips från alkis världen där man måste dricka, bakis eller inte

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Majsan, på tal om baksmälla till lunch, det påminner mig om en gång när jag var ute med ett gäng grabbar från jobbet och dumt (dumt, dumt, totalt f-ing helkorkat) nog drack öl i deras takt. Vaknade dan efter kl 6 och kände mig prima, kunde inte ha varit bättre. Så jag drog till jobbet och framåt åttatiden klubbade baksmällan mig i huvudet. Jag satt och tittade på papperskorgen precis hela förmiddagen och svalde och svalde och svalde. Framåt kl ett på eftermiddagen mådde jag så pass bättre att jag vågade sätta mig på bussen hem igen.

• nu är jag fruL

shit är jag trådens slarver eller

bli för full
    hmmm hoppsan
    joho
    hmmm
    okej
    jo då

fast det är säkert Leffe som är i farten varje gång det händer, det kan ju inte vara tant fruLLan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......