• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • mary81

MEN GRATTIS TELLIS
    ska du bli stureplansbrutta på heltid nu?

det är ingen fara med mig annars jag tänkte ta in på hotell i Alingsås..

• Telemarkgrrl

Oms, jag kommer självklart som ditt vittne och pratar för dig i rätten!

Majsan, njaaa, inte på heltid, jag måste få komma hem till Söder på kvällarna. Hmm, jag behövde verkligen den där löneförhöjningen. Fatta vad man kommer att göra av med pengar när man sitter vid Stureplan och jobbar istället för en f-ing förort!

• Telemarkgrrl

Tack tack för grattisarna förresten!!

• Snart så....

*lommar tillbaka gråtandes*

Buhu det var min pom poms han var ute efter! Så nu måste jag köpa nya, mina var ju så fiiiiina!! Alldeles julig röda med glitter...
    J*vla typ att sno de från mig...

• Telemarkgrrl

Ååååh stackars Snartis!! Du kan få ett par av mig, jag har ett extrapar! Fast dom är ju förstås inte så där juligt röda och fina utan mer 80-tals neonrosa.

• nu är jag fruL

tele
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
    vad kul !!!!!!!!!!!!
    men vad konstigt att få beskedet att du fick jobbet direkt vid intervjun. eller var det andra intervjun?

vad är det för jobb?
    stureplan fy fabian vad skönt med cykelavstånd!Härligt
    grattis igen.

• Telemarkgrrl

FruLlan - tack!! Jag har blivit erbjuden jobb där två gånger tidigare, för 1 1/2 och för 1 år sedan men jag tackade nej båda gångerna av olika anledningar. Så vi har träffats en antal gånger tidigare.

Det är ett likadant jobb som det jag har idag men med en lite annorlunda produkt. Det finns också större möjligheter att göra lite andra saker, inte bara det jag gör idag.

Jaaaa, vad underbart att få närmare till jobbet! Jag är inget cykelfreak men jag tänker mig att jag gå till jobbet iaf några gånger i veckan.

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Själv är man nykter och vit...hmmm
    Nää är inte heller avis, inte då :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......