• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

åhhh vad gott *middagstips*

Hoppas du hittar något :)

• mary81

Tack, ja jag hoppas också det!!

Vi hörs imörrn då
    Då laddar vi för din julfest hela dan

Kramis!

• Snart så....

Japp det kommer iallafall jag göra :D

Kram

• viktualia

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad ni är bra!!!!

Det var en något hektiskt morgon med stört till till Stureplan... och aj fnnnnn det gör fortfarande ont i mina vader... jag tog i för hårt... *tycker synd om Majsan och Nenne också*

Sen var tåget till Alingsås försent.. men jag som ätit frukost i OTTAN hann sno till mig en macka. Sen var det en jla massa kackel... hm.. han som pratade borde jag lägga in en stöt på egentligen... inte för att 6:a utan för att jag vill ha jobb nånannanstans än där jag är nu. Förresten:

GRATTIS STUBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men i alla fall... sen var det lunch och himlans vad god mat vi fick. Och sen brudar - måste TACKA så himla mycket för ert pompomande... tur att ni gjorde er insats... för annars hade jag BARA stått och stirrat på en VRÅLSNYGG kille... ha ha *slurp*

Föredraget gick ju bra, jag avspisade en dum gubbe sen och barhänget efteråt innehöll bl.a. att snyggingen kom fram och pratade med mig.... gaaaaaaa Jag såg nog dig Nenne som försökte sno honom... men blä bläa.... JAG såg honom FÖRST!!!

Sen på hemvägen hände två saker. När jag skulle byta tåg i Hallsberg var det en familj som hade fått två väskor STULNA på tåget... Isch!!!! Läbbigt!

Sen var tåget försenat så jag missade bussen till hålan. Ringde maken och bad honom hämta mig... ujjj vad motvillig han var... men men.. han kom i alla fall

Nu är jag hemma och ska packa om för att dra till storstaden imorgon.

och tack för pomande!

• Telemarkgrrl

Åh Vickan! Hick, vad kul att höra att allt gick bra. Fast trist med dom där resväskorna. Själv har jag varit på Clarion och druckit lite för mycket vin men det var kul. Usch vad jag kommer att ångra mig imorgon. HIck. Dom har förresten en snygging i baren på Clarion också, är ni säkra att ni inte vill gå dit på lördag?!

• viktualia

Förresten Jessiegirl... det var skoj att lura av dig adressen så att jag kunde skicka grattiskort även det kom fram lite sent...

Fniss fniss...Stubben... snyggingar är farligt... så jag tycker att vi går nån annanstans....

• nu är jag fruL

morrn morrn vickis
    men kära hjärtanes
    här har du varit gift i drygt en månad och så åker du bort och flirtar med andra
    men vickan vickan...
    i de lugnaste vattnen

• nu är jag fruL

tanten blir alldeles upprörd
    så gjorde vi INTE på min tid

• viktualia

Morsning fruLlis

- jag tycker nog mest att det var han som flörtade med mig.. men men... ha ha bevisa det den som kan?!?

men nu är den den trista verkligheten som gäller. fick just veta att ett tänkt jätteprojekt för nästa år inte blir av... ansökningen om pengar fick nej - undrar just vad det berodde på.. hur som helst så hotar det min jobbtillvaro lite lagom...

men nån gång måste jag ju flytta på jobbhäcken... men jag är så mesig med sånt... baaaaaaaaaaaaa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......