• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

näeee Telis.. jag råkade berätta min allra värsta fyllehistoria och var tvungen att byta samtalsämne sen...

men DU har väl inlägg i restaurangdiskussionen?!?

• Snart så....

Jo telis, jag pratar gäran fylla igen :D

Kanske en till liten enkät?

*favoritdrink

*hatdrink

*konstigaste drink

• viktualia

*favoritdrink
    Tranbär, gin och mineralvatten

*hatdrink
    nån surt elände

*konstigaste drink
    Grovspol på Värmlands nation i Uppsala:
    Baileys, blå curaco och cocacola.... den var god trots utseendet!

• Snart så....

*favoritdrink - vodkalime eller orgasm

*hatdrink - häller i mig det mest men inte GT

*konstigaste drink - greklandresa och fick en skum drink. En whiskey shot med baileys i form av ett "foster" i. Såg skitäcklig ut men var supergod.

• Telemarkgrrl

Vickan, några favvorestauranger är:

Tre Santi Blekingegatan (italiensk)
    Papa Sisto Lilla Nygatan (italiensk)
    Vedugnen Alvik (pizzeria)
    Spisa hos Helena Scheelegatan (päronpaket, dvs päronkonjak, capucchino och chokladtryffel till dessert, i övrigt en underbar bookmaker)
    Sahara Olofsgatan (libanes)
    Ho's Hornstulls strand ? (kines)
    Dionysos Bondegatan (grek)
    Helens Långholmsgatan (sushi)

Aaaaagh, vad hungrig jag är nu!

• Telemarkgrrl

*favoritdrink
    Hmm, dricker egentligen aldrig drinkar eftersom jag inte mår bra av sprit men drack en underbar MaiTai på Santorini en gång.

*hatdrink
    Alla med mjölk i

*konstigaste drink
    Alla med mjölk i

• viktualia

faaaaan fattar det att det är när man läser sådana här listor som jag bara VIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLL flytta tillbaka till Sthlm igen... MEN näeee kan inte bo i en stad bara för utbud av div shopping, mat och service.. ... vill inte tillbaka till t-baneträngsel, ALLT som är vråldyrt bara för att det är Sthlm osv.. baaaaaa

• Jessie76

Hej å hå

Jag hinner inte med er alla ni är sååå snabba!!

Jag gillar sprit i alla former, dricker absolut inte öl för då blir jag skitfull efter typ en öl och rixbakis
    Är knäpp när jag dricker och gör bort mig varenda gång Men jag bjuder på det

Första fyllan satt jag på barnvagnssätet på en lokaltrafikbuss och klunkade hembränt. Spydde som en gris och promenerade i flera timmar - sjukt
    Jag var alldeles för ung - kommer inte ihåg ironiskt nog

Gillar de flesta groggar, men kan inte dricka allt för magen (jaaa... just nu av andra anledningar - Snartis, har du nåt att rapportera? ) Och gillar inte Champagne heller

Jag ska på färjan ikväll på julfest, men får ju inte festa med mina kollegor - på ett sätt och på ett annat

Vickan - det värmde som fan, och jag var inte alls blond när du frågade vart jag bodde........ Döööööööööööh

Jag vet inte om jag fått med allt, men jag återkommer senare

puss på er!

• Jessie76

Men Telis - mjölkdrinkar e ju såååå gott

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......