• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

mitt värsta utlandsminne var när vi var 7 brudar på kreta, 17 år gamla.
    Jag drack 2 liter vin (ingen överdrift) på förfesten. Blev spritförgiftad och vaknade upp på sjukhus och fattade ingenting Det var inte kul att ringa hem till mor och far.. ville inte men var tvungen för försäkringar och skit

och alla skrattar åt mig än idag för när jag kom hem från sjukan hade jag bh:n i en påse för den var full av kräk blllllllllllllääääääää

• viktualia

majsan... hi hi hi hi hi.....

jag är alldeles för städad för att NÅNSIN komma i NÄRHETEN av att göra nåt sånt.... inget jag kanske ångrar.. blir bara så facinerad över vad folk varit med om...

...men så har jag en lillebror som presterade en massa galna fyllehistorier som yngre... nu har han lugnat ner sig som tur är... men mellan 14-20 års ålder så var han rätt vild....

• Snart så....

Majasan, när jag och min sambo åkte till Santorini när vi var 17 så drack vi så mkt att det var enda gången jag spytt. Min stackars sambo däremot fick salmonella så han spydde och spydde och spydde. Vem fick rensa avloppet med en gaffel dyngbakfull??

• mary81

vi kommer väl hinna upp till 6000 hoppas jag

DÅ blir det en riktigt sex-ig fest

• mary81

snartis- hahahahahahhaha romantisk resa

• viktualia

Majsan.. vi får skynda oss! Trådens bästföredatum passeras 19/12..... så nu gäller det brudar!!

På väg mot 6000 - fest!!!

• viktualia

puss på er!

nu springer jag mot bussen och några av oss ses ju imorgon!

ha en underbar helg allihop!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......