• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • mary81

äntligen ett livstecken..
    Hej då Omsan! Ha så kul imörrn och ta´t lugnt med spriten

• Telemarkgrrl

Förlååååååååt!! Helt galen eftermiddag! Hinner inte skriva. Måste rusa. Men ha det så fantastiskt trevligt ikväll små festprinsessor!!

• mary81

Trevlig helg alla sötisar
    Ha så kul ikväll Snartis, du kommer äga dansgolvet

Puss å kram från Maj

• Jessie76

Hej alla glada och hej då!!!

Ha en trevlig fredag, och ha en fantastisk kväll imorrn! Tänk på mig

puss å kram

• mary81

Trevlig 2:a advent

Hur hade ni det igår? Vart var ni och vilka blev det? berätta nån snälla..så himla nyfiken!

Själv var jag barnvakt igår sen var det pysselfestkväll. Jag gjorde en fin krans som hänger på dörren, med torkade apelsinskivor i. Nu ska jag baka tekakor och pepparkakor.
    Puss

• Telemarkgrrl

Ja, trevlig 2:a advent på er!!

Jag har ont i huvudet idag. Men det var verkligen extremtrevligt igår, ett stort tack tjejer!

Snartis kunde tyvärr inte komma, det var synd men hon hade giltigt förfall. Så det var jag, Oms och Vickan. Vi satt på ett ställe på Götgatan i fyra timmar och knäckte ett par flaskor vin och bubblade. Vickan kom nog lite för sent till sin dejt med maken tror jag.

Majsan, hoppas du kan följa med nästa gång! Du behöver inte vara orolig, dom andra två är verkligen så pratglada som dom säger. Man får knappt en syl i vädret!

• Telemarkgrrl

Omsan, det var kul att höra om dina familjerelationer. Eller kul är väl fel ord, men det var intressant att höra att det finns fler med nästan samma historia. Kram på dig!

• mary81

åhhhh vad trevligt det lät Förstod att det skulle klippas ett par flaskor vin..
    Jag har druckit så mycket rödvin i helgen så det känns som att det flyter i ådrorna..
    Ska snart ta en promenad till min älskling som jobbar som vanligt. Ska överraska med nybakt bröd.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......