• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Nu för tiden firar jag jul bara hos makens föräldrar. Fast dom är skilda så tyvärr blir det en massa farande fram och tillbaka ändå.

• Snart så....

Förra julen lyckades vi samla hela släken och alla familjer, då hade vi brakfesten ARNE!! Nubbad eoch sjöng som bara den, alla sa att det var den roligaste julen de varit på.

• Telemarkgrrl

Åååååååååh, jag har sagt upp mig!! Shit, vad läskigt!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

facinerande med nubbar.. vår jul är ganska spritfri... ingen är nykterist mer än mormor.. men mjaaa jag vet inte.. jag förknippar inte jul med sprit...

mitt stora bekymmer är som vanligt: VAR i HELA friden ska vi fira NYÅR???????

• Snart så....

Nyår är redan klart :) har dock problem hur vi ska göra med att jag inte får dricka?? Vi är bland närmaste vänner och funderar på att berätta...

• nu är jag fruL

snartis
    är det de närmaste vännerna kanske du kan berätta. Du kommer ju vara i v 8 och det kanske börjar kännas lite säkert.
    Jag skulle nog berätta. I allfall om jag trodde att det var männsikor man kunde få stöd av om det skulle gå illa.
    Men svår sits.

• Snart så....

Ja, vi kommer nog berätta, för ena paret har baby och har gått igenom allt. Då blir det lättare med maten och allt sånt.

• Telemarkgrrl

Snartis, jag hade också berättat tror jag. Iallafall när det gäller vänner, på jobbet skulle jag vänta längre. Visst kan det vara kul att ha en liten hemlis men det blir ju också jobbigt med att hela tiden vara på sin vakt för att inte försäga sig och komma med undanflykter varför man inte dricker.

• Snart så....

Ja jobbet väntar jag med in i det sista fast måste nog berätta den 12 januari för då ska vi på konferens i 3 dagar.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......