• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

tack :)

Ska inhandla detta till nyår, dock ingen öl(gillar inte öl så mkt)

• viktualia

Däremot har jag skrivit och klagat till Systembolaget. Jag tycker att de borde ha halvflaskor med alkoholfritt vin.. men det finns det inte..

• Snart så....

Skumt men det är väl inte lika stor åtgång kan jag tänka mig.

Tur att alkoholfri glögg är nästan lika god som den med alkohol i

• Jessie76

Jag tycker alkoholfri glögg är det enda som går att dricka! Hmm.. rimmar illa med vem/vad jag egentligen är, men så är fallet

Jag tycker faktist att man kan ta ett glas champagne om man vill det! Hoppa hårt på mig, men vad fan spelar det för roll?? Om man nu gillar skumpa, vilket jag absolut inte gör! Så ta du nåt glas Snartis om du känner för det!

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Jag håller med dig Oms! Absolut - herregud hoppas det inte lät som att jag dricker å röker när jag är gravid?? Det gör jag absolut inte, men jag tycker att ett glas skumpa på nyårsafton eller en julöl på julafton går alldeles utmärkt. OM man nu tycker att det är gott! Jag gillar det inte å har inga problem att avstå.

• Snart så....

Får se om jag vågar, kommer nog äta det mesta men alkohol är det en annan femma med. Hmmm...kanske kommer må pest så jag inte alls vill ha?

• Jessie76

Förmodligen blir det så, och då är inte ens alkoholfritt att föredra tror jag Fast alla e vi ju olika...

• Snart så....

vi har ju massa god skumpa kvar sen Spanien-resan så kommer nog iallafall smaka på den på nyår.

• Snart så....

eller jag vet inte alls, får nog se hur man mår då helt enkelt

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......