• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Mohohaahaha, jag hamnade i filtret och nu ids jag inte skriva om - har glömt

Nu ska vi snart ha möte - sånt där personligt-ta-upp-problem-möte om EN person Usch, det är INTE roligt. Och det är JAG som har lyft frågan
    Nu får väl jag all skit
    Jag är lite rädd faktist

• mary81

vaddå ska jobbiga personen sitta med eller ska ni andra prata om situationen??

jobbigt jobbigt..

• nu är jag fruL

hejsan hallååååå

jag har så sjukt mycket på jobbet så att jag inte hinner BTa
    särskilt inte i den här hysteriskt aktiva tråden...

skulle bara säga till vickan att du har en tvångskompis i hålan öven under jan. Med tvångskompis så menar jag att jag tvingar mig på lilla stackars vickan oavsett om hon vill eller ej.

så nu kkan du förvarna maken att det blir fler vinkvällar. och du kan ta och rota fram alla kort du har för jag ääääääääälskar att kolla på kort

puss på er andra också.
    vad sägs om en resa till vickans håla

ja det lät porrigt

• viktualia

ååååååååååååå Gos(Här var jag nära att skriva ditt riktiga namn)Frullan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är klart att du är välkommen på mer vin och bilder. Antalet bilder har ju ökat väsentligt sen du var här senast! Vi har fått rätt många från bröllopet och fler är på väg! Vin lär det inte ta slut på heller.

Så känn inte att du är nån tvångskompis!!!! Du är ju ljusningen i hålans mörker!

fnitter fnitter!

• Telemarkgrrl

Åter från fikarasten. Åååååååå vilken fin liten sång Majs!!

Usch vad jobbigt Jessie!! Gick det bra?!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

åhhhhhhhhhhh
    jessie
    läste precis ditt inlägg om mötet
    Fy vad jobbigt
    sånd där är asjobbigt
    Men stå på dig. Du har säkert något vettigt att komma med. Berätta det är bra.

Hoppas bara att alla fattar vad du menar.

vickan vad bra!
    kommer jätte gärna

• viktualia

*håller tummarna för dig Jessie*
    Det där lät tungt!

och gemensam resa till min håla - apselut.. med eller utan flodhästmage är alla välkomna! jag värnar om båda alkisar och nonalkisar som gäster! (måste bara ha lite framförhållning för jag tror att maken skulle gå i baklås om han var tvungen att vara hemma på tjejfest.. hi hi.... han behöver få evakueras i tid)

• Telemarkgrrl

Oms, hur kan du se så ung och fräsch ut som ni håller på?! Att ni orkar. *gammeltanten ruskar på huvudet*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......