• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Åh vad roligt att höra från Zozo. Skicka kramar tillbaka om hon inte hunnit tillbaka till beachen!

• Snart så....

Ska vara ledig fredagen 22 och fredagen 29. Mellandagarna brukar ändå vara så lugna på jobbet så kan lika väl jobba hahah...sitter iallafall och fikar större delen

• Jessie76

Gooood morron!!!!!!!!!!!

Åååååååh va ni e snälla som tänkte på mig I lööööööööve Ya all!!!

Jo killen var med och jag satt högröd i ansiktet (har så sjuuuukt lätt att rodna - pinsamt!) och sa vad jag tyckte, alldeles ensammen *darr på underläppen här oxå*
    Så jag tyckte mötet var skit, men jag sa iaf vad jag tyckte.
    Men, så ringde chefen (han for efter mötet) och sa hur duktig jag vart och att han var stolt. Och att han inte kommer låta det bero
    Snääääll chef Allt har lönat sig

• mary81

Hjälp vad jobbigt det lät Jessie, men du är ju en riktig tuffing

Jag är så glad nu, för min sambo har kommit in på sjukgymnastprogrammet i Stockholm nu till våren. I höstas kom han in i Göteborg men vi kände att det skulle bli jobbigt att pendla i 3år och nu har han kommit in i Stockholm

• mary81

vad det lät jobbigt skulle det stå

• mary81

nej nu är jag helt ute och snurrar, glöm min rättelse
    haha

• Telemarkgrrl

Men så skönt Jessie!! Både att du har fått ur det allt som du tänkte och att chefen inte alls bara la skulden på dig utan tog åt sig av vad du sa! You rock, girl!! *sagt med Kirsti-röst*

• Jessie76

Hahahaaaaaa... Tack för Kishti-liknelsen - jag fick verkligen bilden i skallen

Jo jag är ju rätt så rättfram och jävligt ärlig hoppas jag iaf så ibland blir det tokigt. Men igår höll jag mig verkligen i skinnet å var saklig och hade massor med fakta så jag kände mig riktigt duktig

Jaja, nog om detta - jag undrar om den här sången om tasken mitt i slasken eller vad det nu var??? Kändes inte det som att slasken var så gigantisk att man var tvungen att vispa runt med tasken?

Funderingar....suck.....Man blir alldeles trött i mössan

• Telemarkgrrl

Om sången - jo, jag försökte få till det så för Majsans skull, hon älskar ju bautaballar.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......