• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Hur ska ni jobba i jul förresten? Jag jobbar halva dagen nästa fredag (den 22) och sen är jag ledig mellan jul och nyår. Om allt går som det ska är jag ovkså ledig mellan nyår och trettonhelgen. Ska bli så f-ing underbart!!

• viktualia

jag är ledig nu på fredag, ska på begravning. sen jobbar jag till och med nästa torsdag. åker hem för jul på fredagen 22. återvänder till hålan 1/1 och jobbet 2/1.

• Telemarkgrrl

Åh, jag kommer att få värsta BT-abstinensen, flera DAR utan dator under jul! *darr på underläppen*

• viktualia

fniss... sitter här och dummar mig i alla fall.. kollegan rymde... ett tag i alla fall

• mary81

Hej tjejer nu dundrar jag in efter ett hårt träningspass

ledighet under jul...endast julafton, juldagen och annandagen. Fast det känns helt okej, vill spara all ledighet till nästa sommar!

• Telemarkgrrl

Hmm, min svärföräldrar har också dator med nätuppkoppling men jag törs nog inte sitta och surfa på BT hemma hos dom.

• Telemarkgrrl

Majs, du är ju bara too much, träningspass FÖRE jobbet! *stora applåder*

• mary81

Tack tellis men sen jag började baka, så fikar jag och äter tekakor i massor så jag måååååste träna extra.

Vad kul Vickan att Zozo hörde av sig! hon är väl i Phuket nu va?+

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......