• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

jaja... knasis snartis... det är ju sant igen...

du får väl fråga fruLlan på torsdag om hon känt nån värre odör än vanligt i hålan.... hi hi

• viktualia

nu är det inte ens femtio inlägg till 6000!

och jag som ska gå iväg från datorn mellan 14-16... ska jag MISSA detta historiska ögonblick?????

• Jessie76

Ska ni äta PALT på julbordet Vickan??????

Nuuu är jag förvirrad! Förvånade? Hehehe.....

• Jessie76

Nja dom har aldrig lussat, men vi har däremot haft som tradition att åka till min mormor på Lucia.... Hon gick ju bort i år så jag vet inte riktigt vad vi ska göra nu.......

• viktualia

NEEEEEEEEEEEEEJ

men PALTKOMA är i alla fall i MIN värld ett uttryck för hur det känns när man är tvärdömätt och inte orkar äta ens ett litet salladsblad till.....

• Snart så....

Hmmm...har nog aldrig kommit till det stadiet. Måste nog ha 4 magar som en KOSSA *s*

• viktualia

jag kommer inte ofta till stadiet "Paltkoma" men fn vad sur jag blir när det händer. då kan jag inte göra nåt vettig på sisådär en timme och vill bara krypa ur mitt eget skal...

• nenne78

hej!

paltkoma hamnar jag ofta i - men det finns alltid plats för en liiiten liten chokladpralin!

• viktualia

ooooooops.. mitt väldiga neej kunde kanske tolkas som nåt slags påhopp.. men det handlar mest om att jag ALDRIG skulle våga äta palt på julbordet.. då skulle det ju inte få plats något annat...

så Jessie - jag menade inte att hoppa på dig.. kom fram ur gömmorna!

• viktualia

måste jobba lite på antalet inlägg här... eller kanske inlågg... inlögg...inflaggningar... eller nåt... öööööö mot 6000!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......