• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA har jag missat 6000

näääh så ledsen är jag kanske inte men liiite ledsen är jag. Var är alla

GRATTIS BÄSTA TRÅDEN TILL 6000 INLÄGG

• Jessie76

Nää usch vad trist - har jag missat en fest????

Jag har varit i fikarummet å gjort såna där apelsiner med nejlikor i Mmmm luktar gottigotti
    Mekanikerna rynkade på sina smutsiga näsor, men dom lär sig dom små söta ärtorna

Vickan - det är det som är paltkoma, men det inträffar ENDAST efter att ha ätit för mycket palt... Man ska inte häda

Jag orkar inte vara mer i Gravidtråden Snartis, jag räknas ju inte där ändå så jag skiter i det.
    Och nej, jag är INTE ute efter sympatier jag ids bara inte.
    Sååååå ni får stå ut med mina symtomer och funderingar här istället för ni är så sööööööööta pöööööööööööta

Nenne, får jag höra - har du haft BIM?

• Snart så....

Men Jessie det är helt lugnt för min del, kan gott "förpesta" denna tråden oxå med lite gravprat :D :D :D

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Åhhh det ska jag roa mig med ikväll, apelsiner med nejlikor. Hur många nejlikor är det i en förpackning? Räcker det till några apelsiner?

• nenne78

jajemän jag har bimat och bommat! Så nu har jag släppt sargen och är med i matchen igen. ÄL nästa vecka någongång (vem vet).. Önskar jag fick vara med er och fladdra
    Men här är man inte Johnny Depp med hängläpp (åkej lite den högra) för det utan siktar in sig på starkvinsglöggen i helgen.

• mary81

Bra Jessie då får jag alltså höra lite gravprat här med..
    Här räknas DU ALLTID

snartis, japp en förpackning räcker till många apelsinger!!

• mary81

apelsinger..
    vad är det

nenne- du är föööööööööör rolig

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......