• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

min kompis gör alltid räkgryta med mycket curry och ketchup och den blir supergod
    haha
    förstår att det låter lite mysko..

• Telemarkgrrl

FruLlis-gumman, jag menade inte att ni inte får prata ut här, det får ni förstås. Vi pratar ju om högt och lågt här! Jag menade bara det som Omsan skrev sen, att det är lätt att missförstå varandra och att det kanske är det ni har gjort.

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Jaaaaag vill träffa dig, FruLlan!!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

jag är helt säker på att det är missförstånd helt och hållet. det är just därför som jag vill klara av det en gång för alla.

Jag tror att omsans analys var helt rätt. herregud jag levde i min depressions bibbla totalt. Jag hade knappt någon aning om vad som hände runtomkring överhuvud taget. Usch läskigt när man tänker på det, hur borta man blir.

• Telemarkgrrl

Majsan, nu är jag hungrig igen trots att jag redan ätit middag. Jag vill också ha räkgryta.

• viktualia

FruLlis - jag träffar dig gärna! går helt om Omsans linje om det krångliga i att prata över korta meddelanden på BT.

Förövrigt tror jag att ni ALLA går under beteckninge "Godheten på BT" - ni hänger ju här!

Pisschefer - jaaa hm... undrar just vad jag ska hitta på för att lugna ner mig. Jag har redan:
    - beklagat mig för kollegorna
    - gormat på maken
    - håller på att joxa i tvättstugan

... hm.....

• nu är jag fruL

omsan
    Gärna en annan gång
    men då helst en vinare... fika med eller utan gluten slår inte lika högt som det

• viktualia

Och Omsan... jag antar att jag hör till kategorin "2 som säkert kommer att försöka m start nästa år..."

Men Fnnnnnnnnn baaaaaaa gör jag det... läbbigt...

nu rymmer jag till affärn och köper något snällt till mig själv...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......