• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

masjan
    träna på mogonen
    vad ska det bli av ungdomen av idag ...

va faaaaaaaaaan är det BARA jag som inte fått glögg idag
    inte ens lättglögg som jag håller med om INTE är någon höjdare, men va faaan hellre det än ingenting.

Vickan: lite stök klarar jag ska du se. och jag kan inte tänka mig att er stökig nivå ens kommer upp i vår städad nivå...
    fattade nån det där?
    jag menar att det nog inte är så farligt...
    äh måste ha en fika.

• viktualia

Jag fattade och hm... du brukar ju konstatera att det är välstädat hemma hos hos...

sååå stökigheten består i 5 datakartonger, en stationär dator på golvet, en ölback, lite ren tvätt och njaaee inget mer...

• viktualia

Jag skrålar rätt rejält om all glögg här.. men i verkligheten så *snyft* har jag inte fått en droppe i min arma strupe....*snyft*

• nenne78

inget fika här heller
    men jag har sett en peppisburk och det sitter en lapp på dörren till tryckeriet som annonserar om lussefika 13.45. ooooooh. Vad generöst.

• nenne78

jag klarar inte alkoglögg. Här dricks bara saft! Annars åker all ånga upp i näsroten och - näe jag KAN inte. Förmodligen är det för att jag jag drar in luft precis när jag ska dricka och då säger det BOINK i pannloben.

• nu är jag fruL

JESSIEEEEEEEEE

åhhhhhhhhhhhhh jag måset bara få skrika ut min nystärkta kärlet till dig!!!!!!!!!!

Jag läste precis ditt mail och tårarna bara forsade.
    Måste erkänna att det känns helt sjukt när man sitter som seriös konsult... men va faaaaaan!

TACK för att du tog dig tid att verkligen förklara för mig!
    Tänk att jag ska vara så trög att jag behöver en sån utförlig förklaring. Men det är jag tydligen.
    FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag förstår PRECIS hur di känner och allt vad du sa. Jag är bara så otroligt ledsen över att jag var så totalt uppslukad av mig egen deppighet och sorg att jag INTE fattade någonting.

Hur otroligt korkad får man bli.????

Åhh gumman jag förstår precis hur du känner, jag bara önskade att jag var lika bra på att förklara hur jag känner som du är. Faaan vad fin du är!!!!!!!!!!!!!!!

Varför ska du bo så långt bort? Nu skulle en live kram med tillhörande tårar och skitnsack sitta finfint.
    KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OBS ni har rätt detta var ett privat meddelande till jessie

• Telemarkgrrl

Tjooooohhhhoooooooo, nu är jag också GLAD igen!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......