• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Hahaha.......

Vi har så rrrrrrrrroligt
    Ni är så gulliga
    Me love you long time Åll of jo!!

• mary81

kan ni också bli sådär olidligt kärlekskranka ibland.. jag behöver såååå mycket kärlek hela tiden annars blir jag tokig. Min sambo VET det så han får nästan aldrig ha en trött eller dålig dag för då blir jag ledsen

MEN nu ÄR JAG JÄTTEGLAD

• mary81

fast jag GER mycket kärlek också...

• mary81

Förresten så blev det inget bak igår, så jag satt framför tvn och åt deg och drack must

• nu är jag fruL

masjan
    jag tillhör också den känsliga sortens människa, särskilt när jag har min gruvliga pms-depp.

Jag kan nästan bröja gråta för att folk inte säger hej tillräckligt glatt

Detta gör ju min okänslighet mot Jessie ÄNNU mer förvånaden. Usch fy på sig gamla hemska fruLLan

• nu är jag fruL

alltså vad jag menade eftersom jag är så känslig sj'älv borde jag inse att andra kan blir lika ledsna som jag kan.

men ibland är fruLlan HELT insnöad i sin egen värd
    skäms

men nu pussar jag er...

Men vem faaaan vad det som dregglade på mig

vill INTE ha slask pussar

• mary81

Frullis! Jag känner precis igen det där exemplet med att folk inte hälsar tillräckligt glatt... det är knäppt men en sån sak kan jag ta personligt och det kan räcka att det är en kassörska på ica liksom. Jag tar åt mig för allt då, och nu satt jag och funderade varför jag mår lite dåligt just nu när det är lucia och allt. Sen kom jag på att jag har ju mens och har känt mig deppig och svullen usch
    sen ska jag på lussefika hos ett annat par ikväll men jag få gå dit själv för min jobbar usch vad segt.

• nu är jag fruL

masjan gumman
    usch
    ja precis så där blir jag med. Så oerhört känslig. jag menar vem bryr sig omfrämlingar på bussen egentligen. Men jag kan bli jätte ledsen för att de kanske tittar surt på mig eller nåt annat lika dumt inbillat. Usch det är verkligen av flera anledningar som jag hatar den saaatans mensj'vlen

• Jessie76

Hmmm....Sållar mig till eder två då
    Jag är liiikadan - förvånande? Nopppe

Förlååt mig nu i förväg för vad jag kommer att göra - jag älskar er tjejjor och kommer ALDRIG att lämna er, hoppas ni förstår det Men jag har börjat vara på FL......
    Jag har en tråd startad där till och med Plussare December heter den Snartis om du vill "komma dit".

Och nej, FL är inte på långa vägar lika bra som BT och våra trådar. Men för mitt ändamål fungerar den bra.
    Så välkomna ni som vill

FÖRLÅÅÅÅT

• mary81

skönt att höra att man inte är ensam frullis. jag tror det började med att när jag kom i morse så satt alla och fikade och min chef skrockade lite glatt HAHA du har missat festen. Jaha tänkte jag och gick in i fikarummet. Där satt alla rätt tysta och det kändes liksom inte så mysigt som det borde göra. Jag fick bara en sån deppig känsla. Alla är jättetrevliga och sådär men vet inte varför jag kände så. Säkert så kände jag mig utanför eller nåt annan töntig känsla.
    och så började jag tänka shit trivs jag här? ska jag jobba här jämt? jobbiga tankar som jag inte orkar tänka på nu..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......