• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Tamdidamdidam.... Jag ska snart ha lunch - Lasagne med fullkornspastaplattor - shit vilket ord!!! och Fetaost med en jättesallad till - mmmmmmmmums

Tamdidam..... Jag? Prata bort mitt senaste inlägg?? Neeeeeeeeeeeeej, vad får er att tro det????

• nu är jag fruL

Jessie gumman
    Inte behöver du ursäkta att du hänger på FL. Det är vel fritt fram för alla att hänga på de sidor de vill (nja inte barnporr dårå...)

Jag blir bara ledsen att grav tråden här inte kunde fylla dina behov. förlåt...
    MEN jag blir jätte glad om du hittar en tråd som är precis det du söker.
    Dessutom är det ju underbart om det ramlar in åtminstone EN normal person på FL

men du får inte vara där förmycket

majsan:
    Usch fyyyyy vad jobbigt. Sen att det hela förmodligen bara sietter i ditt huvud hjälper ju inte mycket alls.
    Usch gumman, dumma jobba

• Jessie76

Don´t worry, jag stannar - ni blir inte av med mig härifrån

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

jag har redan ätit.
    Kryddstark Chili con carne mmmmmm gott

• nu är jag fruL

ha ha ha
    när katten är borta så hånglar råttorna

• Snart så....

Hahaha ni är så underbara tjejer på er!

Här kommer man från lunchen och sitter och skrattar och rapar varannat om hahaha

Jessie, tyvärr är FL en offlimit-site från jobbet men får kika in hemifrån. Fast får inte heller gå in på BT huvudsida utan bara forumet??? skumt!!
    Vart har du lagt in den? kan su inte skicka en länk så kan jag testa från jobbet?

• Snart så....

urk jag fick en findus-lasagne, inte alls så spännande.
    Har varit superdåligt på att laga mat sen plusset kom?!?!

• Snart så....

*rossel* *harkel*

oooooh Heeeeeeeelgaaaa naaaaaaatttt....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......