• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

och hon försökte dölja det i en kaffemugg!!

• viktualia

Erkänn att du är så avis att du sprängs...... ha ha.. för det är jag... vi fick alkoholfri glögg innan julbordet...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

ÅÅÅÅÅ vad du är bra Omsan!!! Jag är helt kär i Otto Olssons "Advent"

Aprillönen?!? Lång framförhållning... själv vet jag bara att jag har jobb mars ut.... hm...

• mary81

flåt flåt Vickis
    kommer av mig ibland.. åhhhh starkvinsglögg skulle sitta så himla fint i min mage och i mitt huvud! hoppas hoppas dom jag ska till ikväll är på starkvinsglögghumör. FÖR DET ÄR JAG!

dom är varannan gång-drickare, så man vet aldrig. Ena gången vill dom dricka hur mycket som helst. Häller upp dubbla fördrinkar, vin till maten, avec och groggar haha
    sen nästa gång man kommer dit så är det fika och ingen sprit så långt ögat kan nå. Alltså detta kanske inte låter som nåt konstigt beteende men dom är lite schizo haha

• mary81

ja jag vet! men jag är rädd att dom kör fikaracet idag, har på känn att dom har börjat köra försöka-få-barn-racet. så det blir nog ingen starksprit
    men jag kan ju smyga med en fickplunta och hälla i mig när dom inte ser

• viktualia

åhå.... själv har jag fortfarande en liten förhoppning om att fruLlan ska komma hem till mig ikväll och hinka lite väsentligheter!

• Snart så....

Määhh majsan så får man inte göra som kollega!! Skrik på dom, bara för de ska skaffa barn så ska inte ALLA göra det.

• mary81

det var inte kollegorna utan mina vänner jag ska till ikväll

ska jag skrika på dom ändå...

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD FAN BJUD PÅ SPRIT NUUUUUUUUUUUUUU

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......