• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

FruLlan och Majsan, jag är också så där lättstött ibland! Det är skittrist. Just nu skyller jag det iallafall på mensen och min j-a mensvärk. Hata mens!!

Nää, jag vill helst inte vara lucia, jag sjunger så fruktansvärt falskt. Jag kan vara tärna och stå längst bak och plinga på en sån där liten triangel.

• nu är jag fruL

Leffe är så klart stjärtgosse
    men han har missuppfattat det hela och vääääääägrar ha nattlinne. Han tycker att stjärten inte syns då och det måste den ju göra på en stjärtgosse.
    Leffe blev arg och började kasta dildos på fruLLan
    som nu är sur och väägrar gå Lucia tåg

uj ujuj

näe behårade britta får lov att ta fruLlan och Leffe i örat och prata allvar med dom

• Snart så....

lugnt Leffe! *klipper bort baksidan på nattlinnet* Så bättre?

• mary81

oj här hamnade man mitt i luciatåget

jag kan vara bock.. bara står där tung och alldeles stilla. *kikar under hornen*

• mary81

ps tellis det är bara bläääää, jag försöker intala mig själv hela tiden att det finns massa ljuspunkter att glädja sig åt men det är inte lätt när man är nere

om du vill kan du komma och vara bock med mig
    vi kan vara en sån där tvåmannabock med ett långt brunt fodral över oss. Kan du va längst fram. Jag orkar inte hålla upp huvet det är så satans tungt

• mary81

slutade luciatåget när jag kom

• Telemarkgrrl

Majs, arslet på en bock är väl inte heller så lätt? Men visst kan jag ta framänden. Kan gnägga lite hemtrevligt emellan åt också.

• Telemarkgrrl

Gnägga förresten?!? Hmm, vad gör bockar för ljud egentligen??

• Telemarkgrrl

Bockar utan horn brukar ju stöna men såna med horn?

• mary81

precis som Leffe så vill jag att min stjärt ska synas
    men den är tuuuuuuuuuuuuuuuuuung

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......