• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

hahahahahhahahaha
    stjärna på pitten

• viktualia

Läppmassage var ordet sa Bull!!!
    Du är för skön, fruLlan!!! (öööö oooopsss... det kunde ju tolkas snuskigt OCKSÅ... *suck)

Hälsa maken från mig!

• nu är jag fruL

så klart det kunde tolkas snuskigt
    Vore det annars ett inlägg från mig eller Leffe

• mary81

vad trög jag är.. det tog ett tag att fatta vad du menade med dubbel bemärkelse:-H

först läppmassage..
    sen MOT HÅLAN

... men du är jag alldeles öm frullis, hur ska det gå. Pålen för köra med läppbalsam så den blir mjuk och len

• viktualia

Det var faktiskt JAG som skrev att DU var SKÖN fruLlis... ha ha .. äras den som äras bör...

Läppmassage - jag tror att fruLlan med make ska både dricka, hångla och pöka... det blir tredubbel betydelse!!

• nu är jag fruL

ahhhhhhhhhh
    vickis
    you are clever jöööööööööööööö

• nu är jag fruL

majsan
    öm och öm
    va faaan lite smärta har ingen dött av. Det är bara att hälla i sig sa*tans så mycket sprit innan, så känner jag varken att det ömmar eller...nåt annat

• Telemarkgrrl

Nää, trots att det är värsta partyt här inne så måste jag logga ut! *snyft* Man är ju buzy alltså, så mycket glögg som måste drickas och så lite tid!

K*k och påle på er allihopa!!

• viktualia

buzy var en rolig stavning.. nån slags korsning mellan "bissi" och "busig" på fin svengelska!

fnitter fnitter...

undrar hur länge jag orkar jobba idag?!?

• nu är jag fruL

Hej då telis

kör så det ryker
    både ur glöggmuggen och ur musgluggen
    ha ha ha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......