• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

GOD MORGON
    eller mer specifikt
    god LUCIAMORGON

eller morgon och morgon....

God för fasiken

det blev INGET luciatåg på SJ. Va sjutton kunde dom inte satt på en trona på loket i allfall så hade det ju blivit lucia TÅG på i allafall ett sätt.
    Ingen glögg eller peppisar heller...

Nåja, vad är vel en lucia på jobbet?

är ni någorlunda nyktra eller har ni däckat totalt.
    var är alla andra
    jessie, nenne, tele och majsan?

• viktualia

ÅÅÅÅÅÅÅÅ fruLlis!

jag kommer ha råtrist ikväll. Maken ska på julbord med en massa underhållning.
    Du skulle lysa upp min tillvaro genom att dyka upp!

• nu är jag fruL

hejsan vickis
    vad söt du är

Maken planerar att komma i kväll MEN han har i vanlig ordning inte beställt biljetter än (behöver jag säga att det är JAG som bokat ALLT till vår bröllopsresa )
    så vi får vel se om han kommer eller om det blir i mporgon.

Kommer han inte så kommer jag flygande på min Hedvig-cykel och snackar goja

• viktualia

Hihi!

Hedvig-cykel var ordet sa Bull! Kan f ö meddela att det ser ut som en bombnedslag hemma hos oss.. men det känns inte som att det gör så mycket när det är du som ev är på ingång! Jag tror att jag närmar mig hålan vid halv sex.. hm... eller nja... halv sju kanske... jag vet inte.. vi hörs på smsen kanske!

Kommer ni andra då??? Ska ni inte vara med och dricka vin och fnissa?!?!?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

vääääääsiggggnaaaad vaaaaaaaaaaareeee haaaaan pompompom (=orgeldunk)

Näpp. För imorgon kommer mina päron och innan dess måste maken och jag städa som galningar. Annars finns det inte nån plats för dem att sova på..

• mary81

heeeeeeej
    Vilken fest det var här idag då KUL
    Jag har tränat på morgonen igen sen när jag kom till jobbet var det fika med alla dönickar i lunchrummet. Vad äckligt det var med glögg såhär tidigt på morgonen bläää och lättglögg ´är inte min grej jag vill ha starkare grejer..

• viktualia

Dagens IQ - fiskmås

min webmail är tömd på meddelanden i Inboxen eftersom jag råkade tanka ner allt till vår nya dator igår... *TRÖTTSAMT*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......