• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Oms, du är verkligen allätare vad det gäller musik. Du lyssnar på saker som jag inte ens vet vad det är.

• nu är jag fruL

tele
    jag vill absolut inte bråka med någon. och jag skrev för att jag ville be om ursäkt och förklara att allt var en missuppfattning. Men det gick inte hem riktigt

jag blir oerhört ledsen av att uppfattas som en skit och när allt beror på ett missförstånd så anser jag att jag måste få förklara.

Men du har rätt nätet är inte rätt ställe, varför jag iju för sig försökte via mail.

Jag skickar i allfall en cyker kram till jessie och hoppas att du förstå vad jag menade och att det är ett missförstånd så vi kan lägga ner det och fira jul istället

• viktualia

Pip!

Jag har fått stora psykbrytet på mitt jobb och på min chef som är så dum så det liknar inget alls. Min stackars, stackars make fick höra mig gorma... men jag slutade i alla fall utbrottet med att krama och pussa honom....

baaaaa är helt matt och känner mig bara handlingsförlamad... för fn... jag måste byta jobb.. baaaa igen

jaja.. tur att ni finns och pladdrar glatt! det distraherar tankarna lite lagom!

Omsan - jag är i Ua i jul men jag vet inte hur mitt schema ser ut i mellandagarna än. Inte otroligt att det blir nån Sthlmstur.

• Meddelande borttaget
  • mary81

heeej tjejer! Så himla kul att det är liv på tråden även fast jag kommit hem.. Jag tillhör ju anonyma bt-holister så jag tittar bara in en sväng
    tellis välkommen i Mariaklubben
    Vickan- Pisschefer verkar finnas överallt

håller på att göra en räkgryta, jag har blandat curry ingefära vitlök, och lite ketchup. sen har jag i purjolök, paprika en så länge.. passar det att ha i broccoli också. Den är gjord på kokosmjölk. Jag smakade på det men tyckte det smakade lite mysko

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

omsis
    Bra skrivet, du är en klok kvinna som kan säga saker bra.

Ja jag kanske hade svårt att vara sprudlande glad just då och jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag inte grattade tillräckligt.

MEN jag uppfattade inte att det inte var tillräckligt då. Förlåt jessie!
    Jag ÄR otroligt glad för din skull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

förlåt om det inte kom fram och förlåt om jag s¨årat dig!

Angående mellandagar så är vi alltid bortresta...
    men eftersom jag numera går under namnet "ondskan på BT" så är det nog ändå ingen som vill träffa mig

• mary81

tillhör jag nån av dom där 2orna Omsan

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

majis
    så talar en äkta BT list
    bara en snabbis

håller med...ketchup kändes lite snett i den blandningen...
    kecthup är dock ingen favvo överhuvudtaget för mig

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......