• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Tack för redogörelsen Omsan

nej nu ska jag gå hem och baka lite peppisar och ge mig på en räkgryta och vänta in min lilla stjärngosse

sen ska jag nog titta lite damhandboll Sverige-Danmark..

Vi kanske hörs på tråden när jag kommer hem PUSS ALLA FINA TJEJER

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

omsan, är här en sväng och kollar av mailen hemmifrån. USch vilken skinka

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

nu är det laga middagsdags trots illamående

Kram på dig :)

• nu är jag fruL

jessie:
    Men du är väl lika välkommen i den andra tråden? Har någon sagt något annat. Jag fattar verkligen inte...

Dessutom läste jag precis ditt mail som jag också svarat på och jag blev så otroligt ledsen.

Jag kan VISST glädjas med andra männsikor. Och jag ber så extremt mycket om ursäkt om jag inte grattade dig tillräckligt mycket. Förlåt, jag vet inte riktigt om jag vet hur mycket som är tillräckligt. och jag mådde så sjukt dåligt så jag inte riktigt kunde ta in saker. Förlåt om du tycker det gick ut över dig.

Jag som precis hämtat upp mig ur deppressionen ... fan nu trillade jag ner igen.

Snälla var inte arg på mig, jag fattar liksom inte riktigt vad jag gjort för fel. Men tydligtn uppfattas jag som ond och elak... förlåt.

• nu är jag fruL

Förlåt att jag lade det här inlägget här, men jag kände bara att jag måste nå jessie och jag vet inte hur ofta hon kollar mailen.

kram på er alla

• Telemarkgrrl

Åååh, men FruLlis och Jessie kan ni inte vara sams?! Ni är ju så söta och snälla och underbara människor bägge två! Ibland kan det ju bli fel när man bara skriver till varandra och man inte kan se den andre så ni kanske bara har missuppfattat varandra? Pusssssss och kraaaaaaam på er bägge två!!

• Telemarkgrrl

Gaah, den där skinkan gjorde mig till vegetarian.

• Telemarkgrrl

Majs och Nenne, får jag vara med i er klubb? Jag heter också Maria.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......