• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Nej vi hade inte bestämt att vi skulle testa på lördagen men anade att det var något för drippen innan mens hade inte dykt upp. Klev upp lite trött på lördagen och testade, fick ett starkt PLUSS och sen gick jag och väckte sambon.
    Trodde först att jag såg i syne faktiskt men inte då :)

• Snart så....

Jadå Jessie, vi kommer nog svamla om allt.

• Telemarkgrrl

Jaaa, jag vill också höra mer om Snartis och Jessies graviditeter. I den här tråden. Jag hinner inte med den andra, dom skriver ju förb-nat!

Oms - maken hamnade på fest i lördags kväll och kom inte hem förrän jättesent. Då var han ganska bra i gasen och sjukt fnittrig. Till slut var jag också så pigg att vi gick upp och fikade och tittade på Fuglesang.

• Telemarkgrrl

Hmm, alltså med "dom skriver ju förb-nat" menar jag ju att dom skriver så förbaskat MYCKET.

• Snart så....

telis, ja det skrivs mkt i andra tråden :D

• viktualia

vi har väl en rätt hög hastighet också.. fast med tanke på när den här tråden startades så borde vi ligga före de där andra...

inte långt till 6000 inlägg... lagom galet!

• Jessie76

hahaaaaaaaaaaaaaa Telis - hade kunnat missförstås

Ja nog skriver jag gärna om omständigheten, men pssst.... *jag är lite rädd för Vickan och Oms* *viskar* *men säg det inte åt nån* schhhhhhh...

Såå... Hur många aftonklänningar är inköpta för nyår?

• viktualia

aftonklänningar har jag men inget party!! blä! mailet till min kompis är fortfarande obesvarat.. .jag VILL gå på fest... hm... och det i Ua och ingen annanstans...

fattar ni att jag har firat SAMTLIGA nyårsaftnar i Ua???

• mary81

haha tellis, det tog ett tag för mig att klura ut din förkortning

Så snartis du väckte alltså sambon med att tala om att du var gravid, blev han inte helt paff och överväldigad??

Jessie, nej jag har inte hittat nån blåsa till nyår eller joooo men den är fööör vulgär för parmiddagen jag ska på

• Telemarkgrrl

Äääääääääääsch, Vickan får överleva lite graviditetssnack!

Men vi får ju inte glömma att prata lite snusk också.

Majs - kläm fram en fin snuskvisa nu!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......