• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

men vi kan väl prata lite graviditet här också
    Jag vill höra allt om Jessies och Snartis färd mot bebisarna

• viktualia

fniss... era yra höns! hi hi!

äsch.. men det får inte BARA bli en massa gravidsnack här alltså!!!

• Snart så....

Nääädååå vickan, LOVAR!

• viktualia

snartis.. alltså svarade jag dig om rapsjuka i gravidtråden istället för här!!!

• Snart så....

tack vickan.

Föresten så hade vi jätteskojj på julfesten. Mina kollegor undrade hur jag jämt lyckades dricka så mkt och supa ner alla andra?? Hahaha...svarade inte på den frågan. Jag drack inte alls mkt utan delade glatt med mig och bet av nubbarna MASSOR av gånger och drack massa vatten.

• viktualia

fniss fniss!

heja snartisen... "bet av nubbarna" är inte nåt vedertaget begrepp i min värld men jag antar att det betyder att du inte körde "botten upp"varianten.

Själv tycker jag att snaps är äckligt så jag brukar ha cider i mitt snapsglas.. ha ha ha ha

Försökte dricka tequila i mexico.. men näeee blää det går inte.

• mary81

Just det snartis! Ditt pluss gjorde att jag glömt fråga om festen

Det var lyckat alltså!! vad kul! Uppskattades danskursen av alla?? Var det god mat, och blev det sent? Tog du det lite lugnare än vanligt, eftersom du anade att du kanske var med barn eller??

Hade ni bestämt att kolla på lördagen? kollade du och din sambo tillsammans på plusset??? Vad var det första ni gjorde?? Vad gjorde ni i lördags? kändes det inte helt pirrigt i hela kroppen?

oj mycket frågor..

• Snart så....

Nää kör aldrig botten upp varienten på nubbe. Tog det lite lugnare med spriten än vanligt men det var bara skönt dagen efter.

Alla var med på danskursen och det blev jättelyckat, alla gillade ideen mkt.

Jättegod mat, julmat blandat med salami, mozarella-tomat-basilika och massa annat smaskens.

• Jessie76

Du är söt du Majsis, jag gillar dig Puss puss

Oroa er inte, vi ska svamla lika mycket som vanligt jag å Snartis - eller hur?

Jag är på väg å urinera i brallan konstant känns det som.............

• Jessie76

Tänkte bara så ni vet hur det går att sitta här hela dagarna

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......