• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Jag har då berättat för familj och nära vänner. Kan inte vara tyst
    Jobbet är det "bara" min bästis här som vet (den andra tjejjen ).

Jag har oxå problem med att inte dricka, kommer att köra - då löser det sig automatiskt *phu*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Stubben.. jag är så avis på dig så jag dånar... blir snart cynisk av stället jag är på.. men det finns inte så många andra ställen att jobba på här i krokarna... hjääääälp jag behöver en karriärcoach!!!

Heja Stubben!! Lovar att pompoma första veckan på ditt jobb!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Snart så....

spännande Telis, när kommer du att byta jobb då? Måste du vänta i 3 månader eller liknande?

• Snart så....

Oms, bodde du inte inne i stan? Kan du inte gå till kajen utanför stand eller broarna?

• viktualia

Omsan... det var en svår fråga.. hög punkt i närheten av er.. hm.. Funkar det inte att bara gå ut på Gärdet då?!? Annars tänker man ju på Skansen eller någon av de höga punkerna på Söder- typ Sofia kyrka.

Annars skulle jag kunna tänka mig skybaren på nåt av innerstadshotellen.. men det är kanske inte så barnvänligt....

• Snart så....

Vi ska som sagt till kompisar som bor i Hammarby Sjöstad och de bor högst upp med världens utsikt och jättebalkong :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......