• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

näh men går du redan

ha en superhelg i stockholm nu!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

ja det verkar som alla nån gång varit med om riktiga fyllehistorier

skönt då är man iaf mänsklig

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Men shit pommes frites tjejer vad ni skriver!! Ska man behöva ta med datorn på lunchen för att hinna med?!

Jessie - rixbakis!! Vilket underbart ord! Och berätta gärna mer om graviditeten, jag är lite skrämt fascinerad! Och grattis än en gång!

Majsan - jaaaaaa, första helgen utan f-ing släkt på f-ing evigheter! Ursäkta mitt språk men jag är så lycklig!

Spritpinsamheter? Jag var så bakis en söndag när min pappa och jag skulle åka till grannstan för att kolla på tennis att han var tvungen att stanna flera gånger på vägen så att jag kunde få lite frisk luft. Det kändes lite jobbigt. Fast å andra sidan så tror jag att han köpte min ursäkt att jag var magsjuk.

• Jessie76

Jag har en fullkomligt VIDRIG blandning som jag har gjort - Stroh Rom och Rödvin! Hahaha..

Blandade det i såna små filmrulleburkar och hällde i oss i nån gränd på stan
    Minnen....
    Yääääääk va äckligt de va när jag tänker på det!

• mary81

YEEEEEEEEEEEEES nu gick chefen hem och jag kan sitta på BT med en normal sittställning dvs behöver inte sitta rakryggad och se koncentrerad ut

Tellis- var du på sen lunch idag?

Vad ska alla göra ikväll? jag ska ju iväg på tjejmiddag, vet inte vad det bjuds på, men jag VET att jag ska köpa med mig en pava lyxigt vin och sippra på..

*en parentes* är det gammalmodigt att säga till nån som har tänkt ta bilen och sen ångrar sig sig- Va bra då kan du vara med och skåla!!
    och är det gammalmodigt att säga, - då kan vi ge bort en flaska.
    Min kära partner skrattade åt mig igår och säger att jag pratar som farmor ibland tycker ni att det är konstigt med det språket?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......