• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Nenne ditt lilla skithål, PELVIS på dig med hem och käka pittkorn med dig

• nu är jag fruL

näe nu tror jag att jag ska bege mig hemåt... till mitt hotellrum alltså HURRA vad spännande ...NOT

vill hem till maken
    och staken
    som vill upp i baken
    för om jag är naken
    så blir den aldrig "slaken"
    men käre maken
    den goe kraken
    blir alltid slaken
    då staken
    uträttat "miraken"
    i frugans baken

Pitt och pung på er

• mary81

hahahahahahahahhahahahahahhahahahahaahahahah VILKEN POESI hahahahahahaha

struntade du i bärs med vickan eller?

• nu är jag fruL

I kväll skulle vickan träffa en kollega det var i morgon vi evetuellt skulle öla. Men vi får se. Eventuellt ska jag motionera häst hela kvällen. fast vi får se...ölsuget kanske överväger...

Rida måste man ju fast maken inte är närvarande

pusspå pitten

• Telemarkgrrl

Zozo, jag är också gift med en ingenjör och han kommer nästan aldrig hem före mig. Men ibland så jobbar han hemma och då är det så mysigt att komma hem!

Majsan, motorstopp var ju inget kul, har du fått hem honom nu?

FruLlan, tusan tack för den underbara dikten! Jag skrattade så jag pep. Och nu har vi inlett jakten på 4000, det ska du INTE få.

Nu står maken och trampar i dörren för att få sin belöning så nu måste jag sticka!

Puss och go natt!

• viktualia

Vickan hemma igen! ååååå vad gott med tapas och nyttigheter med ett halvt ton vitlök! och vrålgott vin och allt! ujuj! sååååååå nöjd!!

och det är dåligt att min kollega bor och jobbar (på samma arbetsplats som jag) långt bort. hon är så rolig.. MYCKET bättre än de andra... ni såg ju... flera bra snuskord bidrog hon med! åderpåle var det värsta tycker jag i alla fall!

nu är det sovdags... ska slita hårt imorgon... frullan... min karl kommer säga att jag är alkis om jag bjuder hem dig på öl imorgon... så.. hm...äsch... lek med hästarna du... hm...

• nu är jag fruL

hejsan och god morgggggon
    läget?
    Pitt?
    pitt!

hoppas att du belönade maken ordentligt tele, det var han värd!

vickan med risk för att göra dig besviken, åderpåle var med redan när vi testade filtret... så ...

• viktualia

Godmorgon! Vickan mitt i galen jobbstress....

är det säkert... håhåjaja... då får jag tvinga min snuskiga kollega att klämma ur sig fler snuskvarianter.... (just nu sitter hon fast i busskrångel och vi ska börja jobba om 13 min.....j-lars!!)

Så länge får det bara stå lite:

Pitt och Dase!

• nu är jag fruL

hejsan vickis
    usch trafikkrångel...glad att jag slipper det i allafall. Vi är inte så många som trängs i cykelbanan i hålan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......