• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

men det som som fortfarande irriterar mig är just fördomarna min chef har, ungefär att kroppsarbetare inte har nån hjärna. jag sa det till honom att dom har ganska mycket i hjärnan eftersom dom driver eget företag och så, men då tittade han på mig och sa -ööööööööhhhhhh oj vad svårt.. vilken gran ska vi hugga ner i skogen?? hohoho, trodde han var skitrolig

Slutsats sen ska jag gå vidare: Fy och fe för människor som tror sig vara med en andra pga av ytliga ting som utbildning och utseende!!!!

nu kom jag på hur porrskadad jag är haha började genast tänka på pittar när jag skrev ordet slutSATS

• viktualia

jag håller med fruLlan inlägg om att man måste ha ambitioner med livet och inte vara liknöjd... oavsett utbildning och jox.

• Zozo

fast vissa dagar är jag rätt gnällig jag med *rodnar* och skulle gärna vilja att nagon serverade mig NAGOT pa silverfat.. Vadda bortskämd?!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Dolme är ett ord som väl ingen testat i filtret här?!?
    Åderpåle ett annat

• nu är jag fruL

amen zozo
    klart man får vara gnällig och hata allt osv
    bara min inte ägnar sitt LIV åt att gnälla och vara missnöjd

annars är gnäll en av mina favvo sysslor

• nu är jag fruL

det finns ingen som det kan vara ssåååååååååååå synd om mig och det finns INGEN som har sån otur som jag

• Zozo

Jo JAG, i synnerhet när jag har mens, eller ska ha, eller har haft.. om jag inte far choklad..

• viktualia

men var är snuskisarna?!?!? Här försöker jag och ni bara ignorerar... det är synd om MIG just nu

Task!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......