• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

ha ha ha mitt inlägg fastnade i filtret

BTs filter är ju hur kul som helst!

• viktualia

heja Zozo! Ner i fontänen med honom!!! ha ha ha

fyyyyyyyyyyyyyy vad seg jag är!

men det blir öl ikväll! och min kollega hälsar till er (för msnfolket kan jag avslöja att det är hon som bidrar alla snuskiga msngubbar!!) = MYCKET trevlig kollega!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Aaa vad gott det lät med kalkonsallad..!

Förrsten sa blev killen sur för att han hamnade i fontänen, tsss.. jag räddade ju faktiskt hans mobil!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hmmm oms
    nu tycker jag nästan att du var lite för stereotyp.
    Det kan ju vara så att folk har ANDRA drömmar än att plugga.
    är musik ens livsmål och livsglädje så kanske det är det viktigaste att man får hålla på med det och att man då faktiskt hellre städar nätter för att kunna ägna sig ått sin älskade musik.

• mary81

nu kom chefen in och sa storebror ser dig.....
    jag höll på att döööööööööööööö för jag tänkte att nu har han kollat upp att jag sitter på BT hela tiden och skriver saker som arselhåla om honom..

men jag hade gjort nåt töntigt fel i bokföringen...

lilla gubbpitt-j*vel

• Zozo

Japp haller med den av FruLlans personligheter som talade sist.. MEN jag haller med dig omsan om att vissst, det FINNS folk som är outbildade/ointresserade/utan nagon som helst malsättning... helt klart! Däremot anser jag inte att den som star vi löpande bandet för att personen föredrar att lata tankarna löpa fritt nödvändigtvis har valt ett sâmre liv.; Gosh, kolla in alla KTHare/universitetspolare som idag gar arbetslösa eller jobbar med saker som inte har ett skvatt med det de ville syssla med att göra..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......