• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

simma lugnt vickan!

usch man borde vel börja jobba...
    har ingen lust...

• nu är jag fruL

apropå snopp omskrivningar så brukar min svåger säga
    KÖTTSVÄRD
    det tycker jag är skitäckligt

• Telemarkgrrl

Tjingtjong små snuskisar!

Jodå, maken fick allt vad han tålde. Han borde sitta på jobbet med ett flin på läpparna idag.

Köttsvärd var ju faktiskt riktigt äckligt. Urk.

På tal om att hitta på synonymer så tycker att den här Berglin-teckningen är helt underbar:
    www.sprakforsvaret.se/sf/

• Jessie76

Morrn morrn!

Här jobbas det och jobbas. Min kollega (den andra enda tjejjen här - mycket fin tjej - ung och brunett, men jag förlåter henne för det ) har varit ledsen i ett par dagar så det har vart myche å göra på joppet då´rå...

Just nu ringde min bästis å har blivit lämnad - hmm.... What´s wrong idag???

Jaja, jag mår bra - fick stock igår IGEN!! så jag sitter nöjd

• nu är jag fruL

hej jessie
    Kul att du fick stock och att du trots detta kan sitta ner

• mary81

morníng morning på er alla glada och ledsna!

Tele vad mysigt med god mat och massa pitt efter det!

OCh vickan tapas och vin jag dööööööör vad jag älskar sånt!

Jessie, har din man verkligen en stock? jiisses jag undrar också om du verkligen kan sitta idag.

FruLlan hade du en hektiskt kväll på hotellet igår? (bordellmamma som jag är vattnas det i munnen när jag tänker på ensamma tjejer på hotell )

f*n min kära sambo kom hem klockan 10 igår, så det blev en trist ensamkväll med två stekta ägg och en påse nötter

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Jävla filter

Jag har en kudde som jag sitter på - gud vad ni märker ord - som inte syns för min stora bakdel (undrar om det var ordet r*v som fastnade?). Ni vet en sån som man har runt halsen när man ska sova i en bil?

Omsan - hur flätar du? Vad jag skulle vilja lära mig! Flätar ofta dottern, men hon har nog fel kvalité på håret

Jag känner mig som en tjurig unge när det är sånt här surjävlavädershelvete!!
    Vill gå å sova och inte vakna förrän Kung Bore vart här igen och gjort vinter

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......