• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

hahahaha en intellektuell diskussion för att vara oss och Vickan är den som skriker om snoppar
    Underbart Vickan Du är nya snuskkungen och kom ihåg
    det får inte bli för präktigt i tråden!!

Jag orkar inte med diskussioner här för det får jag nog av med min pitt till chef

• Meddelande borttaget
  • mary81

Alltså jag menar inte att ni får diskutera och argumentera!! bara att jag orkar inte....

pitt pitt

• Zozo

Jag är eg ganska bra pa spraket (även om man inte kan tro det när man lâser mig här)... och sprakfel skorrar i öronen pa mig.. men jösses, klart att man gör fel själv med!
    Nagot av det värsta är väl särskrivningsfel som det finns otroligt manga (i synnerhet här pa BT..) ex min "jätte vackra bröllops klänning" och där förstar man ju ända vad som menas...

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Zozo - jag håller med!!!

• Zozo

Haha Majsan! jag som försökte ta in lite sedelärande exempel i diskussionen om Pippi...

Pa tal om sana fel.. Har ni nan gang läst den där listan pa extrema fel i reklambranschen när de bara tagit ex en svensk kampanj och översatt den?
    Min favvis är väl när de i USA lanserade denna översatta slogan "Nothing sucks like Electrolux" för dammsugare...

• nu är jag fruL

jag brukar inte heller orka vara med i diskussioner majsan
    men idag så var jag tydligen på g.

pitt på dig ditt lilla lammkött.

Apropå hotellrummet, så har de förbjudit att ta emot kunder på rummet. de är lite väääääääääl strikta i den här hålan

• viktualia

Oms! förkortningar är skoj!

Alla - snuskVickan som f ö jobbar med hemskt intelektuella saker måste TOKJOBBA!!! MÅSTE hålla mig undan er... trist.. har egentligen div inlägg i språkdiskussioner.. men hinner inte...

få se när jag loggar in igen.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......