• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Äsch, idioter finns överallt, och du har visst råkat få en till chef, Majsis. Bara att beklaga!

Jag har stött på massor med idioter både på högskolan och sommarjobb med lågutbildade arbetare. En lång utbildning garanterar ju inte att en människa är snäll/rolig/trevlig/intressant/pålitlig och allt annat sånt som gör att man tycker om en människa.

• Zozo

Nä, men BT-beroende tycks garantera detta..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

NÄh omsan, jag förstod vad du menade.. hakade mest upp mig pa sista stycket.. om tjejen som läste upp poäng pa fhsk... men missade kanske det allra sista om "att allt var sa komplicerat"..

men enegtligen tycker jag det handlar om inställning.. Jag menar är man nöjd med sitt liv vid löpande band eller vad det nu kan vara och lycklig med det, ja da tycker inte jag att man maste "vilja" nagot mer med sitt liv. Trivs man som hemmafru/hemmaman och kan leva sa, ja men da är väl det bra!

De jag har svart för är som Omsan säger, de som inte tycker att de har det bra men heller inte vill göra ngt alls för att göra det bättre.

• viktualia

jag jobbar ju på ett universitet och jag LOVAR att det finns pantskallar här också!! *promise*

kollegan som är här på besök (hon jobbar alltså tillsammans med mig men sitter på annan ort) och jag ska dricka ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLL ikväll! så det så!

snuskord:
    springbajs med overdrive - citat av kollegan innan hon gick på dass
    springa - fint ord för kvinnligt könsorgan...

• Telemarkgrrl

Men Vickan, om det kvinnliga könsorganet heter springa, vad är då springbajs för något?!

• viktualia

oopssan.. jaa det var ju en oväntad parallell.. hm... jag är så trött så att ögonen går i kors och jag orkar inte tänka mer... ändå måste kollegan och jag förbereda morgondagens arbetsinsats.....

uuuuuuuuuurKkkkkkkkkkkk

• nu är jag fruL

ja det som gnäller utan att göra någonting går FET bort.
    herreguuuuud sluta vilja ha allt på silverfat. Ska man få något här i livet så får man försöka. Om man inte ens försöker så får man heller inte gnälla.

men är man nöjd med löpande bandet. Fyyyyyyy vad bra.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......