• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Julmust!!!! Åååååå, vill ha!!

Dessutom så såg jag på ett fik i söndags att dom börjat med lussebullar! Men min man fattade inte det utan han köpte vanliga kanelbullar! Duuuuuuh!!

• viktualia

stackars stubben... håla papper lät bedrövligt!

(min stackars kollega sitter och läser in sig på vårt gemensamma puckoprojekt.. alltså kan jag pladdra med er istället)

• mary81

Tellis, finns det nåt värre än att behöva slänga i sig maten sådär och alla bara sitter och skruvar på sig stackare!

Ja Lussebulletiderna är här! Farligt gott!

Vickan tack för receptet, lät supergott och faktiskt ganska enkelt

Blev just lack på min chefj*vel ifrågasatte min killes jobb som julgransförsäljare, "aaaahaa hur är det med den intelligenta stimulansen där då hohohoho" F*N han tjänar iaf bättre pengar än dig arselhåla (hade jag lust att säga)

• mary81

han kör säsongsarbeten efter granarbetet kan han vara ledig typ 3 månader.. sen är det plattsättning och kräftsäsong, eget företag alltså med min bror
    julgran.com
    skaldjur.nu

men annars har han hållit på med tusen olika saker, är inte en person som vill sitta på ett kontor 8-17

funderar på naprapat eller sjukgymnast, han är styrketräningsinstruktör och har en idrottsutbildning..
    Jag blir bara så förbannad för min chef har ingen respekt för andra människor, han hånskrattar typ till killarna som jobbar på verkstan och tror att dom inte har nåt innanför pannbenet..

• viktualia

pinsam chef!! har man så mycket fördomar så ska man hålla TRUT!!!

hm... måste jobba lite nu....

• Zozo

JAG fick indisk kycklingsoppa och macka med krabba.. underlig blandning men väldans gott!!

Fast julklappar hittade jag inga, sa jag köpte en ny mascara till mig själv som tröst...

Pitt!

• Zozo

Jag har kompisar som säljer julgranar och är bönder... och smartare än manga andra jag känner som sitter och vänder papper pa kontor. Min pappa är byggnadssnickare, men det betyder inte att han sitter och läser biltidningar och ser pa fotboll. Han är superintresserad av astronomi och har ett projekt med jetmotorer för segelflygplan... Vilka klyschiga fördomar vissa sitter fast i!

• Zozo

En av de absolut dummaste, mest korkade människor jag känner sitter pa kontor som värdelös chef över 15 pers...

• mary81

Hej Zozo!
    Jag vet och jag hatar såna fördomar!!!! Han verkar tro att akademiskt utbildade är smartare människor... och sånt hatar jag min kille är svinsmart och klok som en uggla fast han inte har några högskolepoäng. och jag har massor av högskolepoäng och inte är jag smartare för det, har bara lättare att få jobb liksom..

zozo din beskrivning av den korkade gubben låter precis som min chef!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......