• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan - du har alltså inte lyckats bli av med din klänning?!?
    Jag skulle kunna tänka mig att skänka min till nån secondhandaffär eller nåt, bara den kommer till användning... har efterlyst sådana lösningar här på BT men ingen verkar ha hört talas om något sådant...

• Telemarkgrrl

Omvisningen gick bra, det var faktiskt inte så mycket folk där så rummen kändes större än i söndags när det var knökfullt. Men det blir inget med den lägenheten. Vi vill ju inte leva på existensminimum och om vi bor där så skulle vi aldrig någonsin kunna bo någon annanstans och jag vill ju egentligen inte bo i Stockholm hela livet.

Jag firar jul med mina ingifta släktingar och där har vi bestämt att vi bara köper en julklapp för max 100 kr till var och en. Det blir lite småkrafs bara, det blir nog inte så svårt att hitta. Maken och jag brukar köpa för lite mer till varandra och där har jag verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Synd att man inte kan segelflyga på vintern.

• Telemarkgrrl

Haha, min klänning gick sönder och hänger nu i trasor i garderoben, det är nog inte nån som vill ha den.

• Telemarkgrrl

Ja, vi kan väl låtsas det iallafall? Egentligen så var den billig och av jättedålig kvalitet så att tyget gick sönder i sömmarna. Men vad gör väl det, jag hade inte tänkt att ha det något mer ändå.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Här är jaaaag

Jag jobbar som tusan faktist
    Vi har miljörevision idag så vi stääädar
    Ögontjänare? Vi? Nä, vad menar ni???

Jag tränade oxå igår på min Orbitrek, 45 minuter. Kändes skönt.

Jag hade fö inte gått upp, utan NER sedan förra veckan (1kg) sådeså!
    Tack Vickan för dina fina ord på msn

• Zozo

Omsan.. Hrmmm, jag heter faktiskt LUX-Zozo och inte Geneve Zozo numera..

Jessie, hejja! Jag veeet hur jobbigt det kan vara (och är)!

Tele, självklar kan man segelflyga pa vintern, fast da maste man upp i fjällen. Are tror jag har. Men det är väl lite langt!

HJÄLP! Julklappar - kom just pa att jag maste köpa dem typ idag/imorgon om jag ska hinna skicka hem dem till Sverige! OMG! Det gaaar ju inte! Har inte en susning om vad jag ska hitta pa!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......