• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Näh majsan, det maste vara fel.. det var nämligen min jag syftade pa..

• Zozo

Det far mig att tänka pa en historia min syster berättade. Hon och hennes make (bada universitetsutbildade - han säljchef och hon projektledare pa reklam, pa den tiden) var ute pa en jazzklubb och träffade ett annat par som de pratade och hade jättetrevligt med. De bestämde sig sedan att träffas igen och det visade sig i diskussionen att hon var frisör o han lastbilschaufför... och det blev jättekonstigt! det andra paret ville sedan inte träffa dem mer!

Själv var jag med om makens bäste kompis ex (frisörska med EGET företag) som var sa nervös och kände sig sa "underlägsen" första gangen vi träffades att hon söp sig full och spydde i trädgarden. OMG - jag menar, tjejen hade eget företag och allt jag gjort pa den tiden var att plugga pa universitetet!!

• mary81

haha zozo då är enda skillnaden att min är chef över 14 pers och din över 15..

• Zozo

haha da är ju min värst i alla fall!

• nu är jag fruL

tycker att det är extremt farsinerande av människor som har såna mindervärdeskomplex och dåliga självförtroenden så att de anser sig förmer än andra.

För det är ju precis det det handlar om.
    Fy vad underhållande.

Jag har läst på högskola och det fanns otroligt många där som söp sig igenom sina utbildningar. Hoppsan sa vad mycket att bli imponerad av!
    visst de var bra på matte. men hallå tjena
    mycket för andra att få mindervärdeskomplex mot.

• Zozo

Haller med FrulLan.. jag menar, läsa sig till högskolepoäng är ju eg inget värde i sig. det är ju vad man ev gör av dem sedan som har betydelse.. Ungefär som de *%!!££ intelligenstesten - huuur imponerande är det att ha ett högt värde där da? Lite inskränkt syn pa det JAG kallar intelligens...

Ah FruLlan jag glömmer aldrig en kille pa universitetet som var sa uppblast av sig själv och sin magisterexamen att han stod framför mig och knäppte langsamt, langsamt upp en blöt skjorta och sa "äh, jag veeet at du vill ha mig". Sure babe! Jag kastade tillbaka honom i fontänen...

• Telemarkgrrl

Zozo - på tal om omaka par. Hur har det gått för era kompisar som blev ihop på ert bröllop? Håller dom ihop än?

• Zozo

Visst är det otroligt hur man kan reagera, nästan kemiskt, pa vissa personer?! Den där killen sag jag liksom bara rött för varje gang jag sprang pa honom...

• Zozo

Tele.. Jojomensan - de har flyttat ihop i hans hus ute i skogen! Utan jobb bada tva.. men de verkar ju trivas i alla fall...

• nu är jag fruL

men zozo
    det var ju Leffe !!!!!!
    så det var DU som kastade i honom/mig i fontänen

men visst ville du ha mig.....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......